کد خبر: 306568
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
بازدید 126
حال‌وهوای مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان در ایام دهه‌ی ولایت

مراکز کانون استان همدان، هم‌زمان با فرارسیدن دهه‌ی ولایت با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به استقبال عید سعید و فرخنده غدیر رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری این استان با اجرای فعالیت‌های شاد و مفرح در فضای مجازی و حضوری، به استقبال جشن‌های عید سعید غدیر رفتند.
کلیه‌ی مراکز با اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون روایت‌گری واقعه‌ی غدیر، شعرخوانی، قصه‌گویی، تهیه کلیپ و... این ایام را گرامی داشتند.
در این میان مراکز فرهنگی‌هنری شهر همدان با حضور در محلات شهر و اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، بازی گروهی، مسابقه و... میزبان خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان مناطق مختلف شهر بودند.
• مرکز فرهنگی هنری اسدآباد با اجرای برنامه‌ی زیبای ادبی با عنوان «آبی و زلال چون غدیر» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میزبان چند تن از اعضای مستعد کارگاه ادبی بودند که در این برنامه علاوه بر روایت‌گری و معرفی وقایع غدیر توسط مربی مسئول مرکز، اعضا به شعرخوانی و خوانش متن‌های ادبی با موضوع غدیر پرداختند که در پایان آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفت.
• مرکز فرهنگی هنری شهر فامنین با اجرای سرود توسط گروه سرود مرکز در جشن خیابانی این شهر شرکت کردند.
• مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان با اجرای معرفی کتاب‌های موضوعی نهج‌البلاغه توسط اعضای پسر نونهال و قصه‌گویی توسط اعضا این ایام را گرامی داشتند.
• ‏مراکز رزن و ازندریان با اجرای مسابقه غدیریه و فعالیت اینفوگرافی میزبان اعضا بودند.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری تویسرکان با اجرای برنامه «مولای عشق» اقدام به ساخت کارت پستال به همراه اعضا و معرفی شخصیت حضرت علی(ع) این ایام را پاس داشتند.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری صالح‌آباد با همکاری شهرداری اقدام به اجرای جشن غدیر در محوطه پارک این شهر کرد.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری فرسفج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، میزبان تعداد محدودی از اعضای علاقه‌مند مرکز در برنامه‌ای با عنوان «بهترین عید» بودند و به اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، معرفی کتاب و معرفی شخصیت مولا علی(ع) پرداختند.
مرکز فرهنگی‌هنری نهاوند ۲ با همکاری کتابخانه سیار روستایی با اجرای جشنی با عنوان «عیدانه» میزبان تعدادی از اعضا  بودند که علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف جوایزی به ارزش ۳۵۰ هزارتومان که توسط یکی از خیران شهر تهیه شده بود، به اعضا به عنوان عیدی اهداشد.
• ‏مرکز پستی ملایر و تویسرکان با پخش انیمیشن «روایت غدیر»، مسابقه‌ی جدول با موضوع غدیر، ذکر اعمال و روایات عید غدیر، مسابقه‌کارت پستال‌سازی، میزبان اعضای کودک و نوجوان روستایی در فضای مجازی بودند.
• ‏مرکز سیار روستایی فامنین نیز با حضور در روستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرای جشن در روستاهای تحت پوشش خود پرداخت.
• ‏هم‌چنین واحد آفرینش‌های هنری نیز با اجرای نمایشگاه‌مجازی آثارخوشنویسی اعضا و مربیان با موضوع غدیر این ایام را گرامی داشتند.
لازم به ذکر است کلیه‌ی برنامه‌ها و فعالیت‌ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با واقعه‌ی غدیر و اهمیت جانشینی حضرت علی(ع) پس از پیامبر اسلام (ص) در جایگاه امامت، اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =