کد خبر: 306605
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
بازدید 306
خوش درخشی اعضای کانون استان قزوین در جشنواره سراسری فرفره

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در جشنواره فرهنگی هنری فرفره با موضوع «کودکان و دوران کرونایی» خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دو عضو هنرمند کانون استان قزوین عنوان برگزیده و شایسته تقدیر جشنواره فرهنگی هنری فرفره با موضوع «کودکان و دوران کرونایی»  را در بخش عکس به دست آوردند.

«سارا پاک‌دل» (۱۸ ساله) و «فاطمه عبادی»(۱۴ ساله) دو عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون هستند که با مربی‌گری«مریم عابدزاده» به ترتیب عنوان برگزیده و شایسته تقدیر این جشنواره ملی را به دست آوردند.

گفتنی است ،این جشنواره که فراخوان خود را دی ماه سال ۱۳۹۹ منتشر کرد ، پس از دریافت بیش از ۴۰۰ اثر در چهار بخش داستان‌های کوتاه، شعر، عکس و نقاشی‌ به دبیرخانه جشنواره اعضای هیئت انتخاب بر اساس گروه‌بندی سنی صاحبان آثار آنها را به دو گروه بزرگسال (بالای ۱۸سال) و کودکان و نوجوانان (کمتر از ۱۸سال) در سه بخش داستان‌کوتاه، شعر و عکس و سه گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان در بخش نقاشی تقسیم‌ بندی کردند.

هیات داوران جشنواره فرفره شامل فریدون عموزاده خلیلی (رئیس هیئت داوران)، علی خانجانی(داوری بخش شعر و داستان) و علیرضا کریمی‌صارمی (داوری بخش عکس) و معصومه یزدانی (داوری بخش شعر و داستان) و زهرا موسوی (داوری بخش شعر) و هدی حدادی (داوری بخش نقاشی) بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =