کد خبر: 306863
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
بازدید 790
مسئول حراست کانون استان همدان معرفی شد

در پی بازنشستگی مسئول حراست اداره‌کل کانون استان همدان در مراسمی که با حضور مدیرکل حراست استان، نماینده دفتر مرکزی حراست و مدیرکل کانون پرورش فکری همدان برگزار شد، طی حکمی از طرف قاسم تنها مدیر کل حراست کانون کشور، سمیه قادری به عنوان مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در مراسمی که در تاریخ بیستم مردادماه برگزار شد، حکم مسئولیت سمیه قادری به عنوان مسئول حراست کانون به وی ابلاغ شد.

مدیرکل حراست استان در این مراسم با اشاره به جایگاه حراست گفت: سنگر حراست سنگر مهمی است که وظیفه حراست و صیانت از هرآنچه در سازمان موجود است را بر عهده دارد. وی کارشناس حراست اسبق کانون را فردی پرکار، پرانرژی و دلسوز  خواند و از زحمات او تشکر کرد. در ادامه با تبریک پست مسئولیت جدید حراست استان تاکید کرد: رویکرد حراست رویکرد پیشگیرانه است و فعالیت‌های ما همیشه باید بر طبق قانون، شرع و اخلاق باشد.

کارشناس مسئول امور هماهنگی حراست استان‌های دفتر مرکزی حراست کانون کشور، پس از تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین‌(ع) احیای ولایت و بزرگترین درس و پیام عاشورا برای ما درس ولایت‌مداری است، گفت؛ اگر مردم آن دوره اهمیت و جایگاه ولایت را درک نکردند اما در عصر ما ملت بزرگ ایران در طول ۴۳ سال حیات طیبه انقلاب اسلامی علاقه‌مندی، حمایت و ارادت‌شان به جایگاه ولایت را چه در دوران امام راحل و چه در دوران رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برهه‌های مختلف نشان دادند و به اثبات رساندند، به همین خاطر بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه مردم ایران فرمودند؛ «من با جرئت مدعی هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند.» دبیر شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی دفتر مرکزی حراست ادامه داد؛ ولایت فقیه عمود خیمه نظام ماست و تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ آسیبی نخواهیم دید و دشمنان ما هم ره به جایی نخواهند برد. مجید آرایی به وظایف مهم حراست در هر سازمان اشاره کرد و افزود: قانون‌مداری، اخلاق‌مداری و صیانت از نیروی انسانی از خصیصه‌های مهم مسئول حراست است. کارشناس مسئول امور هماهنگی حراست استان‌های دفتر مرکزی حراست حفظ سلامت اداری را از دیگر وظایف مهم حراست‌ها عنوان کرد و افزود؛ همیاری، همراهی و هم‌افزایی مسئول حراست با مدیرکل و همکاران باعث خواهد شد تا سازمان هر چه بهتر به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد. مجید آرایی سپس از زحمات ۱۶ ساله رمضان آهنگران در سمت مسئولیت حراست اداره کل کانون استان همدان تقدیر و تشکر کرد و افتخار نائل‌آمدن به بازنشستگی را به او تبریک گفت.
گفتنی است در ابتدای این مراسم مدیرکل کانون استان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(علیه السلام) و یاران با وفایش به جایگاه مهم حراست در هر دستگاه اشاره کرد و گفت: حراست هر دستگاه دوست، امین و همراه کارکنان هر مجموعه است که ضمن حفظ آرامش اداری به حفظ سلامت دستگاه و انگیزه‌بخشی به همکاران کمک می‌کند و تلاش آن‌ها جهت رفع مشکلات و اثربخشی خدمات به جامعه هدف قابل تقدیر است.
ضرابی‌زاده در ادامه با اشاره به خدمات ۳۰ ساله‌ی رمضان آهنگران در کانون و ۱۶ سال فعالیت وی در پست کارشناس حراست استان تقدیر کرد.
وی از سمیه قادری به عنوان یکی از بانوان متعهد، فعال و سخت‌کوش یاد کرد و اذعان داشت: پشتکار، انضباط اداری و دلسوزی وی می‌تواند استان را به موفقیت‌های بزرگ‌تری نایل سازد.
در پایان این مراسم سمیه قادری حکم خود را به عنوان مسئول حراست اداره کل کانون استان همدان را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =