کد خبر: 306925
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
بازدید 141
فعالیت‌های مذهبی کانون استان زنجان در ایام محرم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای کوکان و نوجوانان در مساجد و پایگاه‌های مذهبی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری را توسط مربیان خود برای کوکان و نوجوانان در غرفه‌هایی که در مساجد و پایگاه‌های مذهبی ایجاد شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

در این برنامه‌ها یک قسمتی به عنوان حسینیه کودکان و نوجوانان در هیئت فاطمیه زنجان فعال شده است که به برگزاری فعالیت‌های عاشورایی همچون شعرخوانی، نقاشی و غیره در زمینه عاشورا اختصاص داده شده است.

همچنین مربیان کانون پرورش فکری استان در ابتدای شروع کلاس‌ها مباحثی در خصوص واقعه عاشورا همچون کتاب‌های عاشورایی، شهدای کودک و نوجوان عاشورا توسط مربیان کانون مطرح می‌کنند.

کانون پرورش فکری استان زنجان همچنین پک‌های نوشت افزاری و فرهنگی را آماده و در اختیار هیئات مذهبی گذاشته تا این هدایای معنوی و فرهنگی را میان کودکان و نوجوانان توزیع کنند.

در پایان با اشاره به اینکه گروه هیئت مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در کانون استان تشکیل شده و مراحل مختلف آن انجام گردیده است. اما به جهت وجود شرایط کرونا، رعایت سلامتی کودکان و نوجوانان در حال حاضر برگزاری این هیئت به صورت موقت متوقف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =