کد خبر: 307037
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
بازدید 279
تحقیق و پژوهش در دنیای امروز امری ضروری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در وبینار استانی تشریح «تولید یک اثر باکیفیت علمی پژوهشی»بیان کرد، آسیب‌شناسی، تحقیق و کاوشگری برای بروز رسانی فعالیت‌ها در دنیای مدرن امروز امری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب با اشاره به این مطلب که اگر از پژوهش غافل شویم نمی‌توانیم در زمینه اموزش مهارتهای زندگی به نسل اینده ساز موفق عمل کنیم، اظهار داشت: تنها با به‌روز رسانی اطلاعات بر مبنای پژوهش، می‌توانیم شکاف فکری بین نسل قدیم و نسل جدید را به حداقل رسانده و با برنامه‌ریزی با کیفیت و فرایندمحور بر مبنای پژوهش می توان در تربیت نسل اینده ساز موفق عمل کرد.

وی افزود: پژوهش در کانون پرورش فکری، یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای ارتقای عملکرد مربیان و توسعه‌ی فرهنگی جامعه‌ی مخاطب است

مدیرکل کانون گلستان تصریح کرد: انتظار می‌رود هر مرکز بصورت مشارکتی با نظارت و همراهی شورای پژوهش کانون استان، موضوعات پژوهشی مشخصی را برگزیده و به‌صورت تیمی تحقیق و تفحص کنند و در کاربست نتایج پژوهش اهتمام ویژه داشته باشند. وی همچنین با توجه به مهلت و اهمیت جشنواره قصه‌گویی در بخش مقالات و جستار نویسی، از تمامی مربیان خواست تا حضور فعالی در جشنواره داشته باشند.

لازم به توضیح است دوره آموزشی «نحوه تولید یک اثر باکیفیت علمی پژوهشی» به منظور حضور فعال مخاطبان در بخش علمی جشنواره قصه گویی و نیز هفته پژوهش به مدرسی محمدحسین منتظری پژوهشگر و کارشناس مسوول فرهنگی، هنری و ادبی کانون گلستان برگزار شد.

به گفته جواد نصرتی کارشناس آموزش و پژوهش کانون، مخاطبان این وبینار دو ساعته آموزشی کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی استان بوده که در آن پیرامون تشریح شیوه‌نامه و نحوه تولید اثر باکیفیت اقدام پژوهی و مقاله بحث شد.

بررسی شیوه نامه‌ی بخش علمی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، نحوه طرح مسئله، شناسائی مشکل و تشریح مزیت‌های تشکیل گروه سه نفره در جمع اوری اطلاعات و منابع و تشریح میانبرهای نوشتن مقاله در اقدام پژوهشی از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی مجازی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =