کد خبر: 307050
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
بازدید 858
زبان آموز کانون زبان ایران، رتبه اول کنکور ۱۴۰۰ شد

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان ایران واحد زنجان از سید سپهر فرندی دانش‌آموز رتبه اول کنکور هنر سال ۱۴۰۰و زبان آموز کانون زبان ایران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، علیرضا نوری مدیر کل کانون ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از یارانشان و همچنین تبریک روز کارمند و هفته دولت از   سید سپهر فرندی دانش‌آموز رتبه اول کنکور هنر سال ۱۴۰۰و زبان آموز کانون زبان ایران تجلیل کرد و گفت: این دانش آموزان برای همه خانواده های شهر و مسئولان مایه افتخار است.

نوری در این دیدار که در دفتر مدیرکل کانون صورت گرفت به ارزش بالای والدین بلاخص مادر در موفقیت فرزندانشان اشاره کرد و گفت: تلاش‌هایی که کودکان و نوجوانان در به ثمر رسیدن تلاش‌های خود انجام می‌دهند مرهون زحماتی است که پدر و مادر در این راه به خود متحمل می‌شوند و به صورت یک پشتیبان واقعی از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

مهدی حاجی‌خانی مدیر کانون زبان ایران شعبه زنجان نیز در این دیدار به افتخار آفرینی سید سپهر فرندی زبان آموز سابق کانون زبان اشاره کرد و گفت: برای کانون زبان ایران مایه مباهات می‌باشد که توانسته با آموزش‌های خود راهی را برای موفقیت دانش‌آموزان هموار کند.

وی همچنین در ادامه لوح تقدیر غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران را به سید سپهر فرندی زبان آموز رتبه اول کنکور هنر سال ۱۴۰۰ تقدیم کرد.

در ادامه سید سپهر فرندی با اشاره به اینکه کلاس‌های کانون زبان را در سال ۹۸ به پایان رساندم گفت: با آموزش‌هایی که در این موسسه گذراندم توانستم ۹۱درصد درس زبان را در کنکور بزنم که این درصد خیلی به من کمک کرد و در آینده تصمیم دارم در رشته نوازندگی در دانشگاه تهران، تحصیل کنم، چرا که به این رشته علاقه‌مندم و دوست دارم در آینده نوازندگی، موسیقی و آهنگسازی را ادامه دهم.

سید سپهر فرندی متولد ۱۳۸۱ از استان زنجان، در رشته ریاضی فیزیک مدرسه شهید بهشتی (۲) تحصیل کرده و در رشته هنر کنکور ۱۴۰۰ رتبه اول را به دست آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =