نشست توجیهی«تبیین قانون گزینش» ویژه کارکنان کانون استان اردبیل

نشست توجیهی «تبیین قانون گزینش» ویژه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل توسط کارشناسان هسته گزینش روز شنبه سیزدهم شهریورماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر استاد جعفر ابراهیمی«شاهد» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این جلسه زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل هدف از برگزاری نشست«تبیین قانون گزینش» را ارتقاء و به‌روز نمودن دانش همکاران بیان کرده و افزود: این دوره آموزشی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان کانون و پرسنل کانون زبان استان برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی داریوش افروز مدیر هسته گزینش استان اردبیل گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های یک سازمان بوده و درنتیجه این مساله باعث پیشرفت، ارتقاء سازمان و کم‌تر شدن مشکلات مجموعه خواهد شد.

افروز با تشریح قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، تصریح کرد: قوانین و ضوابط حاکم بر گزینش زمانی به صورت اصولی رعایت خواهد شد که بتوانیم آن‌ها را به همکاران مجموعه آموزش دهیم.

مدیر هسته گزینش استان ضمن قدردانی از همراهی مجموعه کانون استان در برگزاری این نشست تخصصی، اظهار امیدواری کرد مباحث مطرح‌شده بتواند موردتوجه و استفاده همکاران گرامی قرار گیرد.

در ادامه علی مهدوی از کارشناسان ارشد هسته گزینش استان با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص  انتخاب و خصوصیات افراد صالح، خاطرنشان کرد: مبانی فکری گزینش افراد، سنت جاری خداوند در نظام هستی است.

مهدوی به ضرورت انجام گزینش کارکنان اشاره‌کرده و افزود: گزینش دستور صریح رهبران دینی ما بوده و امر به معروف و نهی از منکر، جامع‌ترین برنامه دین مبین اسلام در این خصوص است.

او با اشاره به قوانین مختلف گزینش، ضوابط عمومی گزینش اخلاقی، اعتقادی و سیاسی کارکنان را تشریح کرد که پاسخ‌گویی به سوالات پایان‌بخش این نشست بود.

شایان‌ذکر است، نشست «تبیین قانون گزینش» به‌صورت حضور ۲۰ درصدی کارکنان ستادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ۸۰ درصدی سایر کارکنان در قالب فضای مجازی (وبینار تخصصی)، بر اساس تصمیم شورای هم‌اندیشی هسته گزینش استان مبنی بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =