کد خبر: 307373
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
بازدید 660
آیین نکوداشت و تقدیر از ۳۰ سال زحمات همکار بازنشسته کانون

کارکنان کانون پرورش فکری گلستان، روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ با برگزاری مراسمی حضوری به صورت محدود و مجازی، از زحمات حمیده کشمیری، مربی فرهنگی و منصور آق، بازنشسته نمونه در طول خدمت ۳۰ ساله تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراسم تجلیل از حمیده کشمیری، همکار بازنشسته کانون و منصور آق به‌عنوان بازنشسته نمونه استان با حضور تمامی کارکنان، به صورت مجازی برگزار شد.

در این آیین که به منظور قدردانی از تلاش و خدمت صادقانه این همکار برپا شده بود، مدیرکل کانون استان، ضمن یاد از همه پیشکسوتان کانونی، بازنشستگی را آغازی دوباره دانست و از تلاش صادقانه، تخصص، تجربه و تعهد این همکاران به عنوان نقاط قوت یاد کرد.

محبوبه رجب نسب گفت: ، خدمات ارزشمند و ماندگار همکاران بازنشسته بر هیچ کس پوشیده نیست و گوهر عمر و جوانی آنها که در راه اعتلای خدمت به کودکان و نوجوانان بکار گرفته شده با هیچ چیزی قابل جبران نیست و این همکاران در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسیار مفیدی بوده اند .

وی با اشاره به تجربیات غنی این همکاران، بیان کرد: همکاران بازنشسته سرمایه‌های کانون هستند و باید از تجارب ارزشمند آنها در جهت پیشبرد اهداف مجموعه بهره برد، چراکه بازنشستگی پایان کار نیست و کانون همواره با آغوش باز از تجربیات و توانمندی‌های همکاران استقبال و استفاده خواهد کرد.

وی به‌ویژه کانون مجازی را ظرفیتی گسترده برای تداوم همکاری با این عزیزان دانست.

در این برنامه حمیده کشمیری به بیان خاطراتی از زمان شروع خدمت خود پرداخت و گفت که چگونه در مرکز فرهنگی هنری شماره گرگان به کودکان و نوجوانان فعالیت‌های کانونی را انجام می‌داد.

این مربی کانونی گفت که بعد از ۳۰ سال هنوز هم خود را همان مربی پرانرژی اوایل دوران خدمت می‌داند.

در ادامه منصور آق، بازنشسته نمونه کانونی خاطرات دوران حضور خود در کانون را برای کارکنان مطرح کرد.

وی گفت: در تمام دوران خدمتم خودم را یک مربی می‌دانستم، با همکارانم دوست بودم و تمام تلاشم کردم تا به کودکان و نوجوانان این استان و کشورم خدمت کنم و این دوستی ارزشمند به انجام وظایف شغلی و حرفه ای کمک کرد.

در این آیین همچنین حاضرین در برنامه به بیان خاطرات خوش خود از این دو همکار بازنشسته پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از آنها قدردانی شد.

مراسم تجلیل از حمیده کشمیری، همکار بازنشسته کانون و منصور آق به‌عنوان بازنشسته نمونه استان با حضور تمامی کارکنان، روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =