اعضای موفق مرکز فرهنگی و هنری فردوس تقدیر شدند

طی بازدید مدیر کل کانون استان از مرکز فرهنگی و هنری شهرستان فردوس و در حضور معاون فرماندار از اعضای موفق مرکز فرهنگی و هنری شهرستان فردوس تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان همزمان با روز سه شنبه۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ از مرکزفرهنگی و هنری کانون بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیتها و خدمات این مرکز به کودکان ونوجوانان شهرستان قرار گرفت.

بر اساس این خبر حمیدی در حاشیه این بازدید که با حضور حسین اسماعیلی معاون سیاسی و امنیتی این شهرستان انجام شد، طی نشستی از اقدامات و برنامه‌های این مرکز در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین برگزاری دوره‌های برخط تخصصی و عمومی  و همچنین برگزاری نشست‌های انجمن نجوم در این مرکز تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با عادی شدن شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا شاهد حضور کودکان ونوجوانان در مراکز کانون باشیم.

در ادامه اسماعیلی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نیز طی سخنانی، اهمیت دادن به غذای روح را مهمتر از غذای جسم دانست و از مربیان و اعضای حاضر در این نشست خواست تا بیش از پیش در زمینه‌ی ترویج فرهنگ مطالعه گام بردارند.

گفتنی است در ادامه این برنامه اشرف دباغ مربی مسئول مرکز نیز گزارشی از ااهم اقدامات و فعالیت‌های این مرکز در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ ارایه کرد و پس از آن  چند نفر از اعضای این مرکز که در مهرواره‌های  ملی و استانی شش ماهه اخیر موفق به کسب مقام شده بودند لوح تقدیر و جوایز خود را از دست مدیر کل کانون استان دریافت کردند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =