ویژه برنامه‌ی «با نوای شاعران» برگزار شد

کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان زیرکوه به مناسبت ۲۷ شهریور روز شعر و ادبی فارسی ویژه برنامه « با نوای شاعران» را به مرحله‌ی اجرا در آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰، روز شعر و ادب فارسی، کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، ویژه برنامه‌ی «با نوای شاعران» را با محوریت آشنایی کودکان ونوجوانان عضو این کتاب‌خانه با این شاعر بزرگ ایرانی و همچنین شاعران و نویسندگان شهرستان زیرکوه در فضای مجازی برگزار کرد .

بر اساس این خبر، دیدار و گفتگو با شاعران شهرستان زیرکوه و شهر آبیز و تهیه فیلم از شعرخوانی سروده‌های این شاعران و انتشار آن‌ در گروه‌های مجازی کانون بخشی از برنامه‌هایی بود که تحت عنوان « با نوای شاعران» به اجرا درآمد.

آشنایی با «علیرضا آبیز» از نویسندگان و شاعران به نام کشوری وبین المللی و معرفی آثار وی، معرفی شخصیت استاد شهریار در قالب کلیپ، خوانش شعر از سروده‌های شاعران اهل شهرستان زیرکوه و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های اجرا شده در کتاب‌خانه سیار روستایی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =