کد خبر: 307521
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
بازدید 410
گرامی‌داشت روز شعر و ادب فارسی در کانون استان قزوین

به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و سال‌روز بزرگ‌داشت استاد شهریار، چند برنامه مناسبتی در کانون استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 شهریور 1400، به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و سال‌روز بزرگ‌داشت استاد شهریار، چند برنامه مناسبتی در کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه به این مناسبت، بین اعضای نوجوان خود مسابقه مشاعره از آثار شهریار برگزار کرد.معرفی شخصیت و آثار استاد شهریار، شرح نام‌گذاری این روز به نام روز شعر و ادب فارسی و بازدید مجازی از خانه و موزه شهریار از دیگر فعالیت‌های این برنامه بزرگ‌داشت بود.

هم‌چنین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین نیز به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگ‌داشت استاد شهریار فعالیت های ویژه‌ای توسط مربیان این مرکز اجرا شد.

معرفی این روز و دلیل نام گذاری آن، معرفی آثار و زندگی‌نامه استاد شهریار، شعرخوانی مربی و اعضا از آثار استاد شهریار، پخش نماهنگ و مسابقه ادبی از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد به این مناسبت، فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت و معرفی آثار استاد شهریار را انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان هم فعالیت‌های معرفی شخصیت و شعرخوانی از آثار استاد شهریار به این مناسبت انجام شد

هم‌چنین «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با ارسال پیامی این روز را به همکاران خود به ویژه همکاران واحد آفرینش‌های ادبی تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =