راهیابی 16 اثرکانون لرستان به مرحله‌ی دوم پادکست جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون

آثار پادکست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به مرحله‌ی دوم ارزیابی راه یافتند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: 16اثر پادکست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  لرستان به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی راه یافت.
محمد گودرزی‌دهریزی دبیر این رویداد با بیان این‌که ۱۷۰۰ اثر رسیده از سوی یک گروه پنج نفره پایش شده، تاکید کرد که این آثار در مرحله‌ی دوم از سوی یک گروه ۳ نفره از داوران مجرب پایش و برترین‌ها معرفی خواهد شد.
که در این مرحله 16 اثر از لرستان  به مرحله دوم ارزیابی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافتند.
براساس همین گزارش، نازنین قدم پورعضوروشن دل کانون لرستان با قصه(یخی که عاشق خورشیدشد)، اسماعیل اله دادی با قصه(بدترین جشن تولد ماربود)، ستایش احمدپور با قصه(قیچی که دنبال کارمی گشت)، صباح سیاسی با قصه(گروفالو)، آزاده کوگانی با قصه(قیچی که دنبال کارمی گشت)، نیلا سینا با قصه(طوطی و بقال)، آرتین سینا با قصه(رستم وسهراب)،زهره سلامت با قصه(دم دراز و گوش دراز)، سیما رحیم پور با قصه(جومه خومبلی خوم باز)، آتوسا معصوم زاده با قصه(خربزه شیرین)، زینب ملکشاهی با قصه(قصه ازپیامبردوازده درهم)، هونازخسروی با قصه(آهوی گردن دراز)، علی شریفی با قصه( طوطی و بازرگان)، بهنود فرهادی با قصه(نمکی)، راضیه خدایی با قصه(بلندترین درخت) و آتوسا معصوم زاده با قصه(سپری برای سلامت) به مرحله‌ی دوم ارزیابی رقابت این بخش از جشنواره، راه پیدا کردند.
گفتنی است: برگزیدگان قصه‌های صوتی، مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره، معرفی و حداکثر تا آبان، آثار راه‌ یافته به مرحله‌ی نهایی، انتخاب، خواهند شد.
مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =