راهیابی بیش از ۱۹ پادکست از استان همدان، به مرحله دوم جشنواره قصه‌گویی کانون

در بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مربیان و اعضاء کانون استان همدان موفق شدند به مرحله دوم این جشنواره راه‌ یابند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان همدان و به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل کانون کشور، مرحله‌ی اول داوری بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به پایان رسید و از بین ۱۷۰۰ اثر که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، تعداد ۹۷۰ اثر به مرحله دوم ارزیابی راه یافت، که در این میان ۱۷ اثر از مربیان و اعضاء کانون استان همدان موفق به راهیابی به مرحله دوم این جشنواره شدند.
محمد گودرزی‌دهریزی دبیر این رویداد با بیان این‌که ۱۷۰۰ اثر رسیده از سوی یک گروه ۵ نفره پایش شده تاکید کرد، این آثار در مرحله‌ی دوم از سوی یک گروه ۳ نفره از داوران مجرب پایش و برترین‌ها معرفی خواهند شد.
وی اظهار امیدواری کرد با تلاش همکاران و داوران جشنواره، طی ۱۰ روز قبل از اختتامیه و مرحله‌ی‌ِ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره بیست‌وسوم معرفی شوند.
گفتنی است مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =