راهیابی ۵۴ پادکست قصه گویی از خراسان جنوبی به مرحله دوم جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

در اولین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، از بین ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی راه‌یافته به مرحله دوم، نام ۵۴ قصه‌گو از کانون خراسان جنوبی به چشم می خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: بخش پادکست امسال بعد از ۲۲ دوره به جشنواره قصه‌گویی اضافه شد که مورد استقبال خوب قصه‌گویان و مخاطبان قرار گرفته است به صورتی که با اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره قصه‌گویی کانون بیش از ۱۷۰۰ اثر از هنرمندان قصه گوی کشور به این بخش ارسال شده که پس از پایش و بررسی اولیه ۹۷۰ اثر به مرحله دوم راه یافته‌اند.

حمیدی افزود: در این بخش ۸۶ اثر از خراسان جنوبی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ارسال شد که در بررسی انجام شده ۵۴ اثر موفق به حضور در مرحله دوم جشنواره شده است.

گفتنی است مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

اسامی آثار راه‌یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =