فراخوان قصه‌گویی "ستاره‌های بی‌غروب " به ایستگاه آخر رسید

همزمان با فرا رسیدن ایام برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان نتایج و برگزیدگان انتشار فراخوان قصه‌گویی کانون استان با عنوان "ستاره‌های بی غروب" بود منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون استان با بیان موضوعات فراخوان قصه‌گویی گفت: بیان زندگینامه و خاطرات شهدا و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس استان زنجان به زبان قصه از جمله اهداف فراخوان یاد شده بود که از گروه های سنی مختلف خواسته شد در قالب فیلم و پادکست آثار خود را به انجمن قصه‌گویی کانون استان  ارسال نمایند.

نوری با بیان دیگر هدف این طرح افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری فراخوان یاد شده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی شهدا و تکریم از ایثارگری‌های قهرمانان ملی وطن و استان است که در همین راستا با همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیرخانه کارگروه بانوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان این فراخوان در فضای مجازی منتشر و پیگیری شد. که بیش از ۱۵۰ اثر فیلم قصه‌گویی صحنه‌ای و پادکست از سامانه دبیرخانه قصه‌گویی کانون پرورش فکری دریافت شد که پس از داوری اولیه ۱۸ قصه‌گو به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

مقرر است در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان این قصه‌گوها با حضور در مدارس شهرستان‌های تابعه خود به اجرای قصه‌گویی بپردازند و کمیته بانوان کنگره نیز در صورت تداوم شرایط کرونایی فعلی کشور پیگیری کننده انتشار آثار این عزیزان در شبکه شاد است تا در این فضا اشتراک گذاری صورت گیرد.

اسامی برگزیدگان به شرح ذیل اعلام می‌شود

قصه‌گویی صحنه‌ای بخش بزرگسال:

خانم ها: سهیلا بهرامی/ مرضیه هاشملو/ فاطمه اسماعیلی

بخش صحنه‌ای کودک و نوجوان: ضحا نادری فر/ یاسمین معینی/ نازنین زهرا مقدم/ الناز خدابنده لو/ حنانه غنیمتی/ نازنین زهرا محمدی/ الهام وطن دوست و سمانه مردانی ( کار مشترک )

بخش پادکست بزرگسال: رویا روحانی/ فاطمه محمدی/ زینب مظفری/

بخش پادکست کودک و نوجوان: نهال شیری/ زینب نوروزی/ زهرا جعفری/ حدیث محمودی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =