کد خبر: 307787
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
بازدید 576
نمایشگاه هنرمندان نوجوان کانون مراوه تپه در حضور استاندار گلستان

آیین افتتاح و آغاز به کار پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان مراوه تپه با حضور استاندار گلستان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در آن نمایشگاهی از نقاشی اعضای نوجوان کانون پرورش فکری نیز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، و به گفته‌ی حنیفه یپان غراوی مسوول مرکز فرهنگی‌‎هنری مراوه‌تپه، این نمایشگاه با عنوان«چهره های ماندگار» و با محوریت معرفی شهیدان این شهرستان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری و مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت (بنیاد علوی) برگزار شد.

غراوی گفت: این نمایشگاه  با محوریت معرفی شهیدان بود که برای اولین بار در شهرستان انجام شد و در آن ۴ عضو نوجوان مرکز به نام‌های سونیا منگلی زاده، گل آرا پهلوان، زهرا نوری دوجی و سونیا بهلکه،  ۲۷ اثر شامل ۱۴ اثر تابلو رنگ روغن و ۱۳ اثر تابلوی سیاه قلم به نمایش گذاشتند.

مسوول مرکز مراوه تپه ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه  آشنایی بیشتر نسل کودک و نوجوان جامعه با فرهنگ ایثار، فداکاری، دفاع از میهن، شهادت و همچنین احیای ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و معرفی ظرفیت های هنری شهرستان بود.

در پایان از نوجوانان شرکت کننده در این نمایشگاه، با اهدای جوایزی از سوی استاندار گلستان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =