کد خبر: 307866
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
بازدید 511
غرفه کودکی در پیاده‌روی اربعین

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهر مریانج به کودکان و نوجوانانی که به همراه والدین خود در پیاده‌روی نمادین اربعین شرکت کردند، خدمات فرهنگی و هنری ارائه داد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهر مریانج با همکاری پایگاه شهید فرجی این شهر، با برپایی غرفه‌ی فرهنگی در مسیر پیاده‌روی نمادین اربعین، اقدام به خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان کردند.

در این غرفه که با عنوان «غرفه کودکی» نام داشت، مربیان فرهنگی علاوه بر آشناساختن کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های کانون، اقدام به آموزش و ساخت پرچم، گل لاله و شمع به روش اوریگامی یا کاغذ و تا کردند.

گفتنی است، شهر مریانج در مسیر راه کربلا واقع شده است که مردم این شهر هر ساله با برپایی موکب و غرفه‌های متعدد از زائران حضرت سیدالشهداء پذیرایی می‌کنند اما امسال با توجه به ممنوعیت پیاده‌روی زائران کربلا، مردم مسیری را به صورت نمادین پیاده‌روی کردند.
شایان ذکر است در این پیاده‌روی بالغ بر ۵۰ کودک با حضور در غرفه یادشده علاوه بر ساخت کاردستی با فعالیت و خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =