کد خبر: 307867
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
بازدید 318
هفته دفاع مقدس در فعال‌ترین کتابخانه کانون در تولید پادکست

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری قروه‌ی درگزین در بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با مراکز فرهنگی سراسر استان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی میزبان کودکان و نوجوانان این شهر بود.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهر قروه درگزین در هفته گرامیداشت دفاع مقدس اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان کرد.
 اهم فعالیت‌های اجرا شده در این مرکز به شرح زیر است:
• سردار شهید خلبان «مهدی ذوقی» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان را با روایت دو عضو نوجوان به نام‌های بهناز سرخوش و مبینا هدایتی، به شیوه ی «قصه - تصویر» ودر قالب قصه‌گویی معرفی و فایل آن در پایگاه‌های مجازی کانون و شورای اطلاع‌رسانی دفاع مقدس استان همدان به اشتراک گذاشته شد.
• تهیه ویژه برنامه‌ی «یک جرعه کتاب» تولید و انتشار پادکست  کتاب «دا» خاطرات سیده زهرا حسینی از دوران جنگ و اشغال خرمشهر با هنرمندی فاطمه و الهام سیاحت‌هاشمی از اعضای انجمن پادکست مرکز.
• تولید و انتشار پادکست قصه‌گویی روایت قصه‌ی «لی‌لی، لی‌لی، بابا» توسط عضو کارگاه قصه‌گویی برخط استانی به نام بهار زندیان.
• معرفی کتاب طنز «تانک آرزوها» با موضوع خاطرات طنز دفاع مقدس در برنامه‌ی «اینجا کتابها حرف می‌زنند» توسط دیانا نظری عضو نوجوان مرکز.
و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری در کارگاه‌های حضوری و غیرحضوری مرکز از جمله معرفی و روخوانی کتاب‌های ویژه‌ی دفاع مقدس، بازدید از آثار سفال با موضوع نمادهای دفاع مقدس و...
لازم به ذکر است مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری قروه درگزین یکی از مراکز فعال در تهیه و تولید پادکست به مناسبت‌های مختلف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =