برگزاری بیش از ۳۹۰ کارگاه مجازی در فصل پاییز

سرپرست اداره‌ کل کانون استان تهران از آغاز ثبت‌ نام کارگاه‌های برخط پاییزی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: کانون استان تهران کلاس‌های ترم پاییز خود را با پیشنهاد ۳۲۰ کارگاه استانی و ۷۳ کارگاه ملی در قالب ۵۳ مرکز فرهنگی، هنری و ادبی برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با اشاره به برگزاری  ۳۹۳ عنوان کارگاه از سوی کانون پرورش فکری استان تهران در پاییز ۱۴۰۰ تصریح کرد: یک کارگاه جدید تحت عنوان "تفکر و تجربه" در میان طرح‌های پیشنهادی پاییز گنجانده شده که در صورت تایید از سوی ستاد، می‌توانیم شاهد برگزاری این کارگاه جذاب برای کودکان و نوجوانان باشیم.

سرپرست جدید کانون تهران، با اشاره به آغاز کلاس‌های درسی اعضای کانون و فشردگی برنامه‌های کودکان و نوجوانان افزود: در برنامه‌ریزی کارگاه‌های پاییزه، سعی بر این بوده تا فعالیت‌های کانون و مدرسه تداخلی با هم نداشته تا اعضای علاقه‌مند بتوانند بدون دغدغه به برنامه‌های مورد علاقه‌ خود برسند.

حسینی با اشاره به دشواری‌های خاص کارگاه‌های مجازی به واسطه‌ شیوع کرونا و تلاش‌های همکاران مجموعه‌ کانون عنوان کرد: تجربیاتی که کانون استان طی پنج فصل گذشته در جهت جذب حداکثری و پایدارسازی اعضا و برگزاری بیشترین فعالیت ممکن در فضای مجازی اندوخته، به ما کمک می کند تا بتوانیم در ترم‌های پیش‌رو با تمرکز و مدیریت بهتری مبناهای آموزشی خود را پیش ببریم.

گفتنی‌ست که مهلت ثبت نام کارگاه های تابستانی از ۱۷ مهر آغاز و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت و کارگاه‌ها از ابتدای آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به انجام فعالیت‌های عمومی در کنار کارگاه‌های شهریه‌ای افزود: مدت زمان هر کارگاه ۸ تا ۱۰ جلسه یک ساعته خواهد بود و به طور متوسط ۱۰ الی ۱۲ نفر در هر کارگاه مجازی شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =