برگزیدگان نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک» در خوزستان معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ خوزستان برگزیدگان نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک»، را هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پس از بررسی و پالایش آثار ارسالی به دبیرخانه‌ی نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک»، نفرات برگزیده‌ی این رویداد هنری، در بخش‌های پویانمایی و استوری برد، از سوی واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

 بر اساس بیانیه‌ی هیئت‌داوران این مهرواره، در بخش پویانمایی، «سارا حمایتی‌زاده، 17 ساله با کارگردانی فیلم بازی‌های کامپیوتری» و «پرهام دهقان،، 12 ساله با کارگردانی فیلم مانع» هر دو از اعضای مجتمع فرهنگی هنری اهواز و «درسا حاجتی، 13 ساله با کارگردان فیلم تبر»، از مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز، موفق به کسب عناوین برگزیده شدند.

همچنین «آمیتیس جلیلیان، 12 ساله با کارگردانی فیلم توپ کثیف» از مجتمع فرهنگی هنری اهواز، به عنوان شایسته تقدیر بخش پویانمایی شناخته شد.

در ادامه هیئت‌داوران، در بخش استوری برد، «سپیده عبدی پور، 15 ساله» و «ملیسا طهماسبی، 10 ساله» از مرکز فرهنگی هنری باغملک و «غزل خرمی نسب، 11 ساله» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک اندیمشک را، به عنوان نفرات برگزیده معرفی کرد و عنوان شایسته تقدیر این بخش، به «نازنین زهرا شعبانی»، عضو نونهال مرکز فرهنگی هنری شماره یک بهبهان تعلق گرفت.

بر اساس این خبر،  نمایشگاه مجازی آثار برگزیده‌ی  نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک»  هم‌زمان با هفته ملی کودک، در سایت کانون خوزستان به آدرس kHz.kpf.ir، جهت  بازدید عموم راه‌اندازی شده است.

گفتنی است: فراخوان نخستین مهرواره پویانمایی «رویاهای متحرک» با شعار «از کودکان زندگی بیاموزیم» در مردادماه ۱۴۰۰ به همت مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دو بخش پویانمایی و استوری برد با موضوعات (مهربانی، خوشحالی، زندگی شیرین و موضوع آزاد) منتشر شد و با معرفی برگزیدگان در مهرماه ۱۴۰۰ هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =