کد خبر: 308165
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
بازدید 90
آغاز هفته ملی کودک همزمان با روزملی روستا وعشایر

مشارکت کتابخانه های سیار روستایی مهریز و اشکذر درروز ملی روستا و عشایر در۱۶ مهرماه ومصادف با اولین روز هفته ملی کودک باشوروحال دیگری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،با مشارکت کتابخانه های سیار روستایی مهریز و اشکذر روز ملی روستا و عشایر در ۱۶ مهرماه مصادف با اولین روز هفته ملی کودک شور و حال دیگری پیدا نمود.

مصطفی حدادی مربی سیار روستایی یزد و اشکذر در روستای شمسی اشکذر به مناسبت روز ملی روستا و عشایر کارگاه نقاشی برگزار نمود در این برنامه مردم و مسئولان این شهرستان حضور داشتند و کودکان با اجرای نقاشی با موضوع روستا، طبیعت، عشایر این روز را پاسداشتند.

همزمان در این روز سعید ابویی مربی سیار روستایی شهرستان مهریزنیز در حد فاصل روستای فخرآباد- منشادشهرتان مهریز  با برگزاری کارگاه نقاشی  میزبان کودکان این منطقه بود و مصطفی حدادی نیز در این برنامه به اجرای قصه گویی با قصه ی روباه خیاط پرداخت..

مربیان سیار روستایی مذکور معتقد بودند با حضور دوباره در جمع کودکان روحیه ی مضاعفی به جهت ارائه خدمات خدمات فرهنگی پیدا نموده اند و کودکان نیز از دیدار دوباره  کتابخانه سیار  ابراز خرسندی نمودند.

لازم به ذکر است عالیه قوامی سرپرست کانون استان یزد در برنامه روز ملی روستا و عشایر شهرستان مهریز شرکت نمود و ازهر دو مربی تقدیر به عمل آورد.

جمله شرکت‌کنندگان در این دو برنامه فرمانداران هر دو شهرستان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =