کد خبر: 308214
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
بازدید 138
دومین روز هفته ملی کودک درکانون لرستان

همزمان با دومین روز از هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز17 مهرماه 1400 همزمان با دومین روز از هفته ملی کودک با شعار «کودک، باورهای دینی و معنویت» برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر لرستان در مصلی های همه ی شهرستان های استان برگزارشدبراساس این گزارش
مربیان کتابخانه های سیار خرم آباد به مدارس حاشیه شهر و روستاها و مناطق کم برخوردار و دفاترتسهیلگری رفتند و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را اجرا کردند.
همچنین مرکز ازنا پس از مدتها غیبت کودکان به خاطر شیوع کرونا، خنده ی بچه ها با اجرای برنامه های شاد، دراین مرکز پیچید.
دراین ویژه برنامه علاوه براجرای بازی قطارشادی، نمایش طنز و با موضوع (کتاب خوانی)، ایستگاه نقاشی با موضوع هفته ملی کودک برپاشد.
در مرکز الشتر نیز گروه نمایش طنز با عنوان ( لبخند به واکسن) با همکاری انجمن نمایش استان شروع به تمرین کرد که قرار است در طول هفته ملی کودک باه اجرا بپردازد و درادامه مربیان مرکز با حضور در مدرارس با حضور دانش آموزان به اجرای بازی و سرگرمی پرداختند.
در روز دوم هفته ملی کودک، مرکز بدرآباد خرم آباد با حضور کودکان برنامه های معرفی کتاب، خوانش شعر و داستان و اجرای بازی و سرگرمی توسط مربیان اجراشد.
توضیح آنکه: همه ی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان در فضای مجازی به اجرای برنامه پرداختند و نماهنگ های مختلفی نیز با محتوای کتاب و کتاب خوانی، مصاحبه با بزرگان و مسئولان، نمایش عروسکی، خوانش شعر، نمایشگاه های نقاشی، پادکست و قصه گویی و... در گروههای مختلف مجازی منتشر شدند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =