کد خبر: 308336
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
بازدید 158
روز سوم هفته ملی کودک در لرستان

همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک با شعار «کودک ، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی» برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز18 مهرماه 1400 همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک با شعار «کودک ، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی» برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر لرستان برگزارشد.

براساس این گزارش: امروز مربیان کتابخانه های سیار روستایی شماره 4 و6 در منطقه کم برخوردار فلک الدین خرم اباد به اجرای برنامه های مختلفی پرداختند.
دراین برنامه معرفی کانون، معرفی روزشمار هفته ملی کودک، پخش فیلم و بازی و سرگرمی با حضور بچه ها اجرا شد.
در روستای چشمه سرخه خرم آباد مرکز سیار روستایی شماره 3 به اجرای برنامه های نمایش خلاق، پانتومیم، معرفی کتاب و قصه گویی پرداخت.
دراین روز مرکز سیار روستایی شماره 2 خرم آباد نیز در روستای ده باقر حضور یافت و برنامه های بازی و سرگرمی، معرفی کتاب و... را اجرا کرد.
مرکز سیار شماره یک خرم آباد نیز به روستای بهرامی و برنامه های معرفی کتاب، بازی و سرگرمی و معرفی هفته ملی رابا حضور کودکان ونوجوانان به اجرا درآورد.
همچنین مراکز سیا شهری یک و دو با همکاری دفتر تسهیل گری محله کرگانه خرم آباد به اجرای برنامه پرداختند.
مراکزسیار روستایی 2و3 نیز با حضور در محله پشته با همکاری دفتر تسهیلگری این منطقه به اجرای برنامه پرداختند.
خرم آباد به مدارس حاشیه شهر و روستاها و مناطق کم برخوردار و دفاترتسهیلگری رفتند و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را اجرا کردند.
در سومین روز از هفته ملی کودک مرکز نور آباد با همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست این شهرستان در سالن نوجوان مرکز ایستگاه نقاشی، معرفی کانون و شعر خوانی را اجرا کرد.
در مرکز شماره سه و چهارخرم آباد به صورت  مجازی ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی، معرفی کتاب و معرفی کانون و هفته ملی کودک اجراشد و مربیان مرکزشماره پنج در مدرسه شکوفه های انقلاب حضور یافتند و برنامه های بازی و سرگرمی، کارگاه کاردستی، شعرخوانی و قصه گویی را اجرا کردند.
در این روز بخش مکاتبه ای و کتابخانه پستی خرم آباد در مدرسه شهید باقر صدر به مناسبت هفته ملی کودک حضوریافتندو برنامه ای مانند: معرفی کتاب« جان شما کجاست» شعرخوانی، معرفی کانون، بحث و گفت و گو در مورد ارتباط خوب و احترام به والدین، اجرای طرح ادبی «برای پدر و مادرم می نویسم» اجرا شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =