فراخوان مسابقه فرهنگی هنری و ادبی (چتری برای من)

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مناسبت هفته ملی کودک فراخوان مسابقه فرهنگی هنری و ادبی (چتری برای من) را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ با توجه به شرایط امروز جامعه، افزایش مشکلات، آسیب ها و ناهنجاری ها و تغییرات زندگی امروزی نسبت به گذشته شاهد بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در بین خانواده‌ها هستیم به ویژه در زمانی که بحران کرونا خانواده ها را از نظر بهداشت، سلامت جسمی و روحی و اقتصاد و .... تحت تاثیر خود قرار داده است.

در این راستا کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان زنجان در راستای اهدافی چون  توجه به آسیب‌های اجتماعی نوظهور، ایجاد روحیه امید آفرینی در برخورد با مسائل و مشکلات اجتماعی، تاکید بر نقش والدین در پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی انطباق پذیری درست با مسائل روز اقدام به برگزاری مسابقه‌ی استانی فرهنگی، هنری ادبی  با عنوان "چتری برای من" نموده است.

کودکان و نوجوانان  در گروه های سنی نو نهال(۹+سال)، نو نگاه(۱۲+ سال)، نوجوان(۱۵+ سال) و گروه سنی  ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) می توانند در این فراخوان با موضوعات "چتری برای من"، " بهترین دوستم در تنهایی"، "زندگی من"، "من می توانم" و شما بزرگترها ... در ۳ قالب فرهنگی هنری ادبی شرکت بکنند.

ارسال آثار از طریق ورود به سایت کانون و انتخاب بخش ارسال آثار به آدرس www.zanjan.kpf.ir  خواهد بود.

دبیرخانه این مهرواره زنجان شهرک کارمندان ،فاز دوم خیابان هفتم غربی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع است.

شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۳۴۶۱۱۱۵-۰۲۴ تماس بگیرند.

بازه زمانی مهرواره  ۱۷ مهر ماه لغایت ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ و برگزیدگان این مهرواره روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰ و هم‌زمان با شب یلدا در مراسمی مجازی معرفی خواهند شد و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان به استان‌ها ارسال خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از دارندگان بهترین آثار در هر بخش با توجه به شرایط به گونه ای شایسته  تقدیر خواهد کرد.

فراخوان فرهنگی هنری و ادبی (چتری برای من)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =