اولین مسابقه‌ مجازی پایان دوره شطرنج، برگزیدگان خود را شناخت

همزمان با هفته‌ ملی کودک و در ادامه‌ ویژه‌ برنامه‌های این هفته، اولین مسابقه‌ مجازی پایان دوره شطرنج با حضور ۵۱ عضو نوخوان و نونهال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این مسابقه مخصوص اعضای نوخوان و نونهال شرکت کننده در کارگاه‌های برخط کانون استان بود که سطوح آمادگی "۱ و ۲" و همچنین مقدماتی "۱ و ۲" را سپری کرده‌اند.

در این مسابقه‌ی مجازی اعضای نوخوان و نونهال شرکت کننده، در هفت دور مسابقه به روش سوئیسی، با رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر به مدت ۲ ساعت، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ روز جهانی کودک را خاطره ساز کردند.

هنگامه سرمستی، مربی شطرنج کودکان، پیش از برگزاری این مسابقه در جلسه‌ای توجیهی و آموزشی برای خانواده‌ها و شرکت‌کنندگان برگزار و طریقه‌ی درست استفاده از فضای مجازی و ورود به سایت Lichess را جهت شرکت در این مسابقه به آنان آموزش دادند.

این مسابقه با نظارت ابراهیم‌زاده مربی درجه ۱ شطرنج کشورمان برگزار و پس از بررسی‌های فنی تیم داوری، نفرات برتر شامل: یک نفر رتبه‌ی برتر کارگاه‌های سطح مقدماتی و دو نفر دیگر نفرات برتر کارگاه‌های سطح آمادگی ۱ و ۲ به  شرح زیر اعلام شد:

  1. مهلا بهره‌مند: نفر برتر سطح مقدماتی
  2. کوثر ایروانی: نفر برتر سطح آمادگی
  3. یزدان اسلامی: نفر دوم سطح آمادگی

گفتنی‌ست این مسابقات هر جمعه ساعت ۱۸ در بستر Lichess به صورت دوستانه به اجرا در می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =