حال خوش کودکان روستای آق‌قلا در هفته‌ی ملی کودک

همزمان با ششمین روز از هفته‌ی ملی کودک، مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری گرگان و آق‌قلا با حضور در روستای یلمه‌خندان شهرستان آق‌قلا، همراه با کودکان و انجام فعالیت‌های کانونی روز شادی را برای آنان رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مربیان کتاب‌خانه‌های سیار گرگان و آق‌قلا در ششمین روز هفته‌ی ملی کودک، در دبستان میکائیل خندان روستای یلمه خندان شهرستان آق‌قلا حضور یافته و به اجرای فعالیت‌های با نشاط فرهنگی و هنری پرداختند.

در این برنامه که با حضور رییس آموزش و پرورش،مسوول آستان قدس رضوی، دهیار و شورای روستا همراه بود، مهدی بیاریان، حبیب محبوبی، محمد تورنگ‌تپه و محمدولی زارعی لمراسکی مربیان کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی گرگان و آق قلا با حضور در کنار دانش‌آموزان یک روز به یادماندنی را در دفتر خاطرات آنان ثبت کردند.

رییس آموزش و پرورش شهرستانی در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از مربیان کانون به جهت ارزش‌ قائل شدن و  حضور آنها در این روستا، انجام فعالیت‌های فرهنگی‌هنری را برای کودکان و نوجوانان به‌خصوص روستاهای کمتر توسعه یافته با اهمیت تلقی کرد.

در ادامه مربیان به معرفی فعالیت‌های مجازی و برخط کانون پرداخته و سپس با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی‌هنری و ادبی خنده را بر لبان کودکان روستا نشاندند.

بازی و سرگرمی«بزن نزن، گردونه توپ، طناب کشی و ...»، شعر خوانی، روخوانی کتاب، قصه گویی، نمایش خلاق، کاردستی« کاغذ و تا و ساخت حشرات و اجرای مسابقه با کاردستی ها»، ساخت کلاژ شعار هفته ملی کودک  معرفی کتاب و ... از جمله برنامه‌های برگزار شده در این روز بود.

در پایان برنامه برای تعدادی از دانش‌آموزان برگزیده در کارگاه‌های مختلف، بسته‎‌ی کامل لوازم التحریر  شامل(کیف،دفتر،مداد، مدادرنگی،خودکار،پاک کن و خط کش) اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =