کد خبر: 308792
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
بازدید 129
هفتمین روز از هفته ملی کودک

همزمان با هفتمین روز از هفته ملی کودک با شعار « کودک، رسانه و فناوری های نوین » برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان لرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز22 مهرماه 1400 همزمان با هفتمین روز از هفته ملی کودک با شعار « کودک، رسانه و فناوری های نوین » برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری سراسر لرستان برگزار شد.
در پلدخترویژه برنامه های شاد و متنوعی  در مرکز پلدختر با حضور اعضا و دانش آموزان دبستان شهید کاظمی شماره یک برگزار شدکه می توان به برگزاری ایستگاه نقاشی، قصه گویی، بازی و سرگرمی، معرفی وقایع و ایام، بازی و سرگرمی برگزارشد و درادامه جوایز اعضا برگزیده مسابقه نقاشی و ادبی با موضوع «بحران آب و انرژی» با حضور متش بیرانوند رییس اداره برق ومحمودی رئیس آب و فاضلاب شهرستان پلدختر اهداشد.
دراین ویژه برنامه با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، نیروهای امدادگر هلال احمر، کارشناسان شرکت توزیع برق و آب و فاضلاب و آب منطقه ای کارگاه های مختلفی باموضوع های: ایمنی و بهداشت کمک های اولیه، صرفه جویی در مصرف آب و برق و اهمیت دادن به استفاده بهینه از انرژی برگزارشد.
درمراکز سه گانه بروجرد واشترینان برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ازجمله: معرفی کتاب، شعرخوانی، ادبی با دعوت از دانش آموزان اجراشد.
درمراکز فرهنگی هنری نورآباد، الشتر،کوهدشت، دورود، ازنا و الیگودرز نیز برنامه های ایستگاه نقاشی و ادبی، قصه گویی، معرفی کتاب و سرگرمی برگزارشد
مراکز فرهنگی هنری کانون در خرم آباد نیز برنامه های متنوعی را به صورت حضوری و مجازی اجرا کردند که می توان به؛ معرفی کتاب، ایستگاه حال خوش زندگی، خوانش شعر، ایستگاه های نقاشی، کارگاه کاردستی و ادبی، دعوت از کودکان دفتر تسهیل گری گلدشت توسط مرکز شماره ۴ خرم آباد  اشاره کرد.

امروز درمرکز شماره دو بروجرد کارگاه مجازی باعنوان :«کودک ،رسانه و فناوری های نوین» برگزار شد و در خصوص رسانه ها با اعضا به بحث و گفتگو در خصوص رسانه پرداختند. همچنین نسترن حاتمی شاعر کودک مهمان برنامه این مرکز بود و اشعار این شاعر توسط اعضا و مربیان خوانش شد و مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =