کد خبر: 308848
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
بازدید 926
کودک ،رسانه و  فناوری های نوین

ارتباط مجازی کودکان یزدی با نویسنده کودک کلرژوبرت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، ویژه برنامه ی روزجهانی کودک به مناسبت هفته ملی کودک در مجتمع فرهنگی وهنری با حضور عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری، سکینه قیصری ،مریم حیدری کارشناسان فرهنگی، نازیتا برزگر کارشناس آموزش وجمعی از اعضا وخانواده ها برگزار گردید.

عالیه قوامی ضمن تبریک به مناسبت هفته ملی کودک با خانواده ها واعضاصحبت های صمیمانه و دوستانه داشتند.وی با توجه به روز کودک،رسانه و فناوری های نوین بیان داشت: رسانه ها بر روی افکار کودکان و نوجوانام ما اثر می گذارند، روی تصوری که ما ازخود و دنیایمان داریم، و نیز تصوری که از مردم دیگر و جوامع دیگر داریم اثر می گذارند. همه به ما اطلاعاتی می دهند و دیدگاه های مختلفی را ارائه می کنند که بر دیدگاه های ما اثر می گذارند.و دنیای امروز که دنیای رسانه است بایدبه کوکانمان رسانه مطلوب و اثرگذارمعرفی و نحوه استفاده از فضای مجازی را آموزش داد. 

در ادامه برنامه به معرفی کتابهای کلر ژوبرت پرداخته شد .فریبا تکبیری مربی توانمند بازنشسته ی کانون داستان خداحافظ راکون پیر را به صورت مجازی برای اعضا قصه گویی و سپس کلیپی از صحبتهای خودمانی و صمیمانه  اعضا بانویسنده کودک کلرژوبرت پخش شد.

 کلرژوبرت به صورت مجازی با اعضا به گفت گو نشست وپاسخگوی سوالات اعضابود. وی درپایان برنامه  کتابهای خودرابه رسم یادگاری تقدیم کودکان نمودند.

مریم جاهد که خود یکی از اعضای فعال وکتابخوان  کانون در کودکی بوده وهم اکنون به عنوان مادر بزرگ قصه گو در کشور بلژیک برای نوه ها و کودکان سراسر جهان به زبان های فرانسه ،فارسی وگیلکی قصه گویی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =