کد خبر: 308894
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
بازدید 655
استقبال فرماندار شهرستان جعفرآباد برای راه‌اندازی مرکز ثابت کانون پرورش فکری قم

فرماندار شهرستان جعفرآباد قم با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان جعفریه از اجرای برنامه‌های واحد سیار کانون در هفته ملی کودک، از آمادگی فرمانداری برای اختصاص زمین و مکان مناسب جهت ایجاد مرکز ثابت کانون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در شهر جعفریه قدردانی کرد و گفت: حضور مربیان کانون و اجرای برنامه‌های متنوع موجب شادی و نشاط کودکان جعفریه و استقبال خانواده‌های آنان شد.

وی از درخواست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برای اختصاص یک مکان مناسب جهت راه‌اندازی مرکز دائمی کانون در شهر جعفریه استقبال کرد و گفت: آمادگی داریم تا در صورت همراهی شهرداری جعفریه، مکان مورد نظر مدیرکل کانون را در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

فرماندار شهرستان جعفرآباد همچنین نسبت‌به تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی کانون در این شهرستان ابراز علاقه کرد و گفت: این آمادگی از سوی فرمانداری برای اختصاص زمین و احداث مرکز ثابت کانون وجود دارد که شرایط و جزئیات آن باید در جلسات مشترک، بررسی و اجرایی شود.

عبداللهی با اشاره به جمعیت ۲۵ هزار نفری شهرستان جعفرآباد، از تلاش برای ارائه خدمات فرهنگی به اهالی این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند و ایجاد مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند پاسخگوی نیاز فرهنگی دانش‌آموزان این شهرستان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =