پایانی خوب برای هفته ملی کودک کانون استان قزوین

در پایان هفته ملی کودک، استاندار قزوین با حضور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع همراه با گفت و گوی صمیمانه با اعضا، از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 24 مهر 1400، استاندار قزوین با حضور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، از تلاش کارکنان کانون در هفته ملی کودک قدردانی کرد.

«هدایت الله جمالی‌پور» استاندار قزوین در دیداری که با اعضا و کارکنان کانون استان قزوین داشت، با اهدای گل به کارکنان کانون استان تلاش و همت آنها را در خدمت به کودکان و برگزاری شایسته هفته ملی کودک ارج گذاشت.

در این دیدار «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با خیرمقدم ‌گویی به مهمانان کانون و قدردانی از حضور ارزشمند استاندار و همراهان وی، هفته ملی کودک را فرصتی برای جلب توجه بیشتر مسوولان به حوزه کودک دانست و فرصت خدمت به بچه‌ها را لطف و موهبتی الهی برشمرد.وی درادامه به اهمیت شناخت نیازهای کودکان و تلاش برای رفع آن برای پیشگیری از معضلات اجتماعی در آینده،اشاره کرد.

استاندار قزوین هم با بیان این‌که کانون را از نوجوانی می‌شناسد، با تاکید بر اهمیت جایگاه کودکان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور، عملکرد کانون را در تربیت و هدایت جامعه بسیار پررنگ و پربار برشمرد. وی ایجاد زمینه خودآگاهی و آموزش نسل آینده را از اهداف اصلی و موثر در جامعه دانست که کانون به خوبی در این راستا گام برمی‌دارد و از مدیرکل و کارکنان کانون برای تلاش و اهتمام ویژه در این مسیر قدردانی کرد.

اهدای جایزه دو عضو برگزیده کانون استان در جشنواره بین المللی نقاشی دست‌های پاک و مربی ایشان، شعرخوانی کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، خوانش بیانیه حقوق کودک توسط یکی از اعضا، قصه‌گویی مربی برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی استان، اهدای گل به کودکان و کارکنان کانون توسط استاندار، اهدای آثار هنری اعضا به استاندار از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

در پایان استاندار قزوین از واحدهای سینما، کارگاه‌های هنری، پروژه ساختمانی بخش ستادی کانون، کتابخانه‌های سیار و کامیونت نمایش سیار کانون بازدید کرد و از نزدیک بیشتر در جریان شیوه خدمات‌رسانی کانون قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =