مربی فرهنگی کانون لرستان برگزیده ی فراخوان ادبی «آواز ققنوس» شد

اسماعیل اله دادی مربی فرهنگی و رابط ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان برگزیده ی فراخوان ادبی «آواز ققنوس» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: اسماعیل اله دادی مربی فرهنگی و رابط ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان  و مربی مرکز شماره سه بروجرد به عنوان برگزیده ی فراخوان ادبی «آواز ققنوس» معرفی شد.
 این فراخوان به همت مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری و به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و نکوداشت مهدی آذریزدی کار خود را با موضوع بازآفرینی داستان‌ها و منظومه‌های کهن ادبی آغاز کرده بود.
در ادامه، برای شرکت اعضا و مربیان، فراخوان این مسابقه در تیر ۱۴۰۰ به استان‌های مختلف ارسال شد و تا ۲۶ شهریور در مجموع ۱۴۰ اثر به دبیرخانه رسید.
در این فراخوان که در دو بخش «مخاطبان کانونی» و «مخاطبان آزاد» و بخش ویژه (طنز) برگزار شده، ۸۷ اثر از مربیان و کارشناسان کانون و ۵۳ اثر از شرکت کنندگان غیرکانونی دریافت شده که در بخش شرکت‌کنندگان کانونی ۲ اثر برگزیده و در بخش آزاد ۱ اثر برگزیده و ۱ اثر شایسته تقدیر معرفی شده است.
بر این اساس:  اسماعیل الله‌دادی مربی فرهنگی کانون لرستان با داستان «خال زیر بال چپ» از داستان طوطی و بازرگان مثنوی معنوی از استان لرستان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =