هفته ملی کودک فرصت و اتفاق خوبی برای بازگشایی مراکز بود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در مازندران گفت: توجه و سرمایه گزاری بر روی کودکان بدون تردید زمینه ساز رشد و تعالی هر جامعه و کشوری است .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با حضور در مازندران با مدیرکل، معاونین و کارشناسان روابط‌عمومی و حراست استان دیدار داشت ابوالقاسم سلیمانی با اشاره به هفته ملی کودک افزود: در برنامه ریزی و سیاست‌گذاری این هفته با توجه به زمان اندکی که در نشست با دستگاه‌ها داشتیم به نتایج خوبی دست یافتیم و اعتقاد دارم با توجه به صحبت های مدیرعامل محترم کانون ، هفته ملی کودک فرصت و اتفاق خوبی برای بازگشایی مراکزفرهنگی هنری بود.
وی با اشاره به لحاظ نمودن رویکرد نشاط و شادی در برنامه‌های امسال به نام‌گذاری شعار و ایام هفته بر اساس نظر استان‌ها اشاره کرد  و تاثیر آنرا در کیفیت بخشی برنامه‌های امسال موثر دانست و گفت توانستیم با بهره مندی از ظرفیت و مشارکت استان ها فعالیت های جذابی را برای هفته ملی کودک طراحی و اجرا کنیم .
دبیرهفته ملی کودک با توجه به شرایط ناشی از کرونا وبرنامه ریزی برای عبور از این بحران؛ هفته ملی کودک را فرصت خوبی برای فعالیت‌های حضوری کانون و بازگشایی مراکز عنوان کرد . 
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نظرسنجی روابط عمومی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و پایش اخبار از برنامه‌های هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: میزان رضایت از این  برنامه‌ها بالا بوده، بر همین اساس در نظر داریم مبتنی بر شناخت فرصت‌ها، برای سال بعد به صورت موثرتری عمل نماییم. 
مدیرکل روابط عمومی کانون از تشریح برنامه‌های این هفته از سوی مدیر عامل در صدا و سیما- دیدار مجازی اعضای منتخب کانون سراسر کشور- افتتاح پروژها- حضور و بازدید از چند مرکز کانون در استان‌ها- تشکیل کمیته‌های کشوری و استانی هفته ملی کودک با حضور دستگاه‌های مرتبط- اجرای برنامه‌های مجازی و حضوری و جریان سازی هشتگ #ساعت_کودکی را از عمده‌ برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این هفته عنوان کرد. 
وی بر لزوم تعامل با دستگاه‌های عضو کمیته کودک و استمرار نشست‌های بین دستگاهی در طول سال تأکید داشت. 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به فعالیت‌ها و برنامه‌های موثر استان مازندران و مدیریت درست این استان در هفته ملی کودک اشاره داشت وتلاش های مدیرکل و کارکنان این استان را قابل تقدیر دانست .

محمدعلی یزدان‌ شناس مدیر کل کانون مازندران نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل روابط عمومی ستاد در این اداره‌کل، اظهار داشت: برنامه‌ها و پروژه‌های مهمی در روز جهانی و در طول هفته ملی کودک در مازندران از جمله؛ افتتاح مرکز فرهنگی هنری بنفشه، افتتاح آسمان نمای ثابت مرکز شماره سه ساری و افتتاح آسمان نمای بادی و سیار به ثمر نشست.
وی از سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی هفته ملی کودک در استانداری مازندران و اهتمام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، فرماندارن شهرستان‌ها و دستگاه‌های عضو  کمیته استان مازندران خبر داد و از برگزاری برنامه‌های کیفی و کمی در مازندران سخن گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =