بازدید مدیرکل کانون استان از کانون شهرستان درگز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی ازمرکز فرهنگی، هنری درگز بازدید و با مسئولان شهر درگز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، درروزدوشنبه۲۶ مهر ۱۴۰۰ ابراهیم  زره ساز مدیر کل کانون بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از مرکز فرهنگی، هنری  شهرستان درگز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید، مدیرکل کانون در سخنانی به تفاوت‌های بین نسل‌ها اشاره کرد وگفت : رشد سریع تکنولوژی و بویژه پیشرفت روزافزون در حوزه‌های ارتباطی، ماهواره‌ها واینترنت باعث تحولات پرشتاب در جوامع بشری گردیده و سرعت به روز شدن کودکان ونوجوانان را بسیار بالا برده و البته آثار مثبت و منفی فراوانی در پی داشته است.

مدیر کل کانون بر ضرورت تولید محتواهای مناسب، غنی واستاندارد برای کودکان در فضای مجازی توسط متولیان و مسئولان این حوزه تاکید کرد.

وی افزود درسه سال گذشته شعار ما این بوده که بیش از پیش کودکان ونوجوانان را با هویت غنی دینی، انقلابی و تاریخی این مرز و بوم آشنا کنیم.

زره ساز درقسمت دیگری از سخنانش به ظرفیت‌های کانون در جذب وتربیت کودک ونوجوان پرداخت و به زمینه های متعدد تعامل و همکاری میان کانون وسایر نهادهای اشاره کرد و این نشست را فرصتی برای تعمیق همکاری های فی مابین دانست.

در ادامه نشست ریاست شورای شهر درگز ضمن اشاره به سابقه تاریخی شهرستان درگز افزود: ما نیروهای توانمندی و شایسته‌ای در سطح شهرستان داریم و برشناسایی این نیروها متمرکز خواهیم شد.

ریاست آموزش و پرورش شهرستان درگز دراین جلسه تصریح کرد در راستای سیاست ها و برنامه‌های آموزش و پرورش تلاش ما این است که از ظرفیت‌های همه مراکز علمی، فرهنگی، هنری بتوانیم استفاده کنیم.

وی به سند تحول اشاره و براهمیت شادابی و نشاط  در تربیت دانش آموزان تاکید کرد گفت: هرچقدر در همه ابعاد برای دانش آموزان به خصوص مقطع ابتدایی کارکنیم قطعا دربزرگسالی آسیب‌های کمتری خواهیم داشت.

شایان ذکر است:در این نشست فعالیت‌های جاری مرکز توسط مربی مسئول مرکز ارایه و امورعمرانی ومشکلات مرکز نیز بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =