حضور کتابخانه‌های سیار کانون در مناطق کم‌برخوردار استان زنجان

در حاشیه برنامه های هفته ملی کودک و تربیت بدنی، کتابخانه‌های سیار کانون با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در مناطق کم برخوردار روستای ساریمساخلو و پونک حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، در حاشیه برنامه‌های هفته ملی کودک و تربیت بدنی، مربیان کتابخانه‌های سیار کانون با همکاری و مشارکت مربیان اداره کل ورزش و جوانان استان در مناطق کم برخوردار روستای ساریمساخلو و پونک حضور یافت.

یکی از افتخارات شاخص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گام نهادن در مسیر رعایت عدالت فرهنگی در مناطق محروم و کم‌برخوردار بوده و این برنامه نیز با توجه به همین هدف برگزار شده است.

فعالیت سیزده کتابخانه سیار روستایی و شهری و کتابخانه پستی در کنار ۱۷مرکز ثابت کانون در استان و همچنین گشایش و تجهیز بیش از ۷ کتابخانه در مدارس مناطق حاشیه‌نشین استان، نشان از توجه ویژه کانون به کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

اجرای بازی و سرگرمی‌هایی مانند هفت سنگ، گردونه توپ، نقاشی، روخوانی کتاب، نمایش خلاق، کاردستی و کاغذوتا (ساخت حشرات و اجرای مسابقه با کاردستی‌ها)، ساخت کلاژ و اجرای ورزشها و بازیهای بومی و محلی و لی‌لی براساس شعار هفته ملی کودک وهفته تربیت بدنی معرفی کتاب و برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =