کد خبر: 309167
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
بازدید 216
وبینار آموزشی-تخصصی باعنوان همه کودکان نابغه‌اند

چهارمین وبینار آموزشی-تخصصی کانون بوشهر با نام «همه کودکان نابغه‌اند» روز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه برگزار شد

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، چهارمین وبینار آموزشی-تخصصی کانون بوشهر با نام «همه کودکان نابغه‌اند» با همراهی دفتراموربانوان و خانواده استانداری بوشهر برگزار شد.

این وبینار که در ادامه بزرگداشت هفته‌ی ملی کودک با مدرس این نشست آمنه رمضانی مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان انجام شد.

براساس این خبر سمیه رسولی مدیرکل کانون بوشهر در این نشست ضمن ابراز خوشنودی از همکاری های صورت گرفته با کانون پرورش فکری در راستای دانش افزایی بزرگسالان در رابطه با علم فرزندپروری گفت: شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان رابطه ای جدی و مستقیم با نوع نگاه و برخورد بزرگسالان دارد بنابراین برآنیم که با آگاه سازی و ارتقاء سطح دانش جامعه گامی به سوی داشتن فرزندانی دانا و توانا برداریم.
در این نشست که با حضور خانم مریم آذرشب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همراه بود ، ایشان ضمن ابراز خرسندی از همکاری دو جانبه کانون پرورش فکری با امور بانوان استانداری گفت این نوع همکاری میتواند زمینه ساز آگاهی بیشتر جامعه نسبت به اهمیت دوران کودکی و بهبود وضعیت تربیتی کودکان در سطح جامعه باشد.

همچنین آمنه رمضانی با تعریفی از کودک، والدین و مربی شروع و گفت: کودک انسانی‌ست که حق او شادی و خوشبختی است. والدین و مربی معجزه‌ای که تکرار می‌شود هدفشان تغییر زندگی کودک است.

در ادامه این وبینارآموزشی ضمن تاکید کرد بر عدم تمرکز و برچسب کندذهن و تیزهوش افزود: به تلاش کودک در جهت موفقیت توجه داشته و درجه‌بندی هوش با معیار نمره را خط زده تا هیچ کودکی در باتلاق نمره و ارزشیابی عددی قرار نگیرد.

گفتنی‌ست این وبینار باهمت واحد آموزش و پژوهش استان روز سه‌شنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۰ برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =