ویژه برنامه  هرکی کاری داره

به همت واحد کارشناسی فرهنگی استان، ویژه برنامه «بازی و کودکان دیروز» باحضور مدیر کل، همکاران ستاد، مربیان و اعضای مراکزاستان به صورت مجازی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان خراسان رضوی، در روز سه شنبه  ۲۰مهر۱۴۰۰ ویژه برنامه «هرکی کاری داره» با رویکرد معرفی مشاغل  برگزار شد.

مرضیه فیروزکوهی، کارشناس فرهنگی استان با اعلام این خبرگفت: به بهانه هفته ملی کودک، در این ویژه برنامه مدیرکل استان با اعضا و مربیان مرا کز استان  به صورت مجازی دیدار و گفتگو کرد.

 ابراهیم زره ساز در این  گفتگوی صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای همه کودکان ونوجوانان، بر اهمیت تمرین، پشتکار و جدیت در رسیدن  به آرزوها  تاکید کرد.

مدیر کل کانون به شعار هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» اشاره کرد و افزود رسیدن به آرزوها حال خوش می خواهد، وقتی حال ما خوش باشد زیبا فکر می کنیم، برنامه ریزی و سعی می‌کنیم  و انرژی‌های خوب مثبت به خودمان و دیگران  انتقال می‌دهیم.

 مرضیه فیروزکوهی درادامه گفت: آشنایی با مشاغل برای کودکان ونوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا علاوه بر آگاهی‌بخشی وآشنا کردن آنها با شغل‌های گوناگون، به مخاطب در زمینه‌ی شناخت گرایش‌ها و استعدادهایش کمک می‌کند.

شایان ذکر است: در این برنامه ۴ عضو پسر از مراکز ۵ مشهد، نیشابور۲، گناباد ۱ و قوچان به در قالب کلیپ  به معرفی شغل آینده خود پرداختند.

گفتنی است : دراین برنامه یک نفر از پرسنل خدوم آتش نشانی به معرفی این شغل برای مخاطبان  پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =