حضور امام جمعه شهر جهانی سفال در دفتر مدیرکل کانون استان همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین محققی، امام جمعه لالجین به اتفاق رئیس شورای این شهر ظهر پنج‌شنبه ۳۰ مهرماه در دفتر بهناز ضرابی‌زاده حضور یافتند و با وی به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، حجت‌الاسلام حسین محققی، امام‌جمعه لالجین به اتفاق ذکریا اسدی‌تراب رئیس شورای‌شهر لالجین با حضور در دفتر مدیرکل کانون استان با وی پیرامون پاره‌ای از مسائل فرهنگی دیدار و گفتگو کردند.
حجت‌الاسلام محققی ضمن تشکر و قدردانی از بهناز ضرابی‌زاده به واسطه افتتاح و راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری این شهر، شهروندان شهر جهانی سفال را مردمی فرهنگی و دوستدار کتاب معرفی کرد.
وی هم‌چنین ضمن سپاس از خدمات و فعالیت‌های متنوعی که توسط مربیان در مرکز فرهنگی‌هنری لالجین به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود افزود: ما آماده‌ایم در زمینه‌های مختلف فرهنگی، خصوصا در حوزه کودکان و نوجوانان با کانون پرورش فکری همکاری کنیم.
در ابتدای این دیدار بهناز ضرابی‌زاده با تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد(ص) ضمن سپاس از حاضران، دغدغه‌ی آن‌ها را پیرامون مسائل فرهنگی کودکان و نوجوانان تحسین کرد.
ضرابی‌زاده قول مساعد داد که به کمک آموزش و پرورش، فعالیت‌های کانون را در این شهر توسعه و گسترش دهد.
مدیرکل کانون هم‌چنین، ساخت موزه‌ی سفال را به حاضران پیشنهاد داد. 
گفتنی است، مرکز فرهنگی‌هنری لالجین بعد از سال‌ها بلاتکلیفی در دهه‌فجر سال ۱۳۹۸ افتتاح و به امید تبدیل به مرکز تخصصی سفال مورد بهره‌برداری و استفاده کودکان و نوجوانان این شهر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =