کد خبر: 309361
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
بازدید 111
ویژه برنامه‌هایی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

اختتامیه یک طرح شهرستانی و گرامی‌داشت روز نوجوان، از جمله ویژه برنامه‌هایی بود که در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع همراه مخاطبان خود هستند.

در تاریخ 8 آبان 1400، مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه به مناسبت روز نوجوان، فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، معرفی شهید فهمیده و چگونگی شهادت او، پخش پویانمایی و مسابقه ادبی «غنچه شقایق» را انجام داد و در یک کارگاه ادبی اعضا برای شهید نوجوان (محمدحسین فهمیده)نامه نوشتند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک در تاریخ 6 آبان 1400، آیین اختتامیه طرح مانا (طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان) برگزار شد. این برنامه با حضور جمعی از مسوولان ازجمله رییس اداره بهزیستی، معاون فرماندهی انتظامی، اعضای شورای شهر و شماری از اعضای نوجوان برگزار شد.این اختتامیه شامل جمع بندی دستاوردها،تقدیر از دست اندرکاران و برپایی نمایشگاه از آثار اعضا در این طرح بود.

این  طرح که شامل برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی است، تابستان امسال  برای دومین بار، با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون آبیک و موسسه سلامت روان «بوستان»اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =