فراخوان دریافت کتاب‌های ناشران استانی و پدیدآورندگان و مترجمان حوزه کودک و نوجوان

فراخوان دریافت کتاب‌های ناشران استانی و پدیدآورندگان و مترجمان حوزه کودک و نوجوان از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ فراخوان دریافت کتاب‌های ناشران استانی و پدیدآورندگان و مترجمان حوزه کودک و نوجوان از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کشور منتشر شد.

بر این اساس، برای حفاظت از این دستاوردها و ادامه بهره‌مندی جامعه و مخاطبان از آثار گردآوری شده و به روزرسانی آنها، نیاز است تا با کمک و همت استان‌ها، از ناشران استانی و پدیدآورندگان و مترجمان دعوت شود تا دو نسخه از آثار خود را در اختیار کتابخانه‌مرجع کانون قرار دهند.

این کتاب‌ها می تواند در موضوعات ادبیات، شعر معاصر، نقد ادبی، متون قدیمی و حوزه کودک و نوجوان (شعر کودک و نوجوان، داستان تالیفی کودک و نوجوان، ترجمه کودک و نوجوان، دین کودک و نوجوان و علوم و فنون کودک و نوجوان) باشد و شرایط کتاب‌ها بایستی در دسته کتاب‌های آموزشی نباشند، کتاب‌های چاپ اول در حوزه کودک و نوجوان باشد و کتاب‌ها از وزارت ارشاد مجوز داشته باشند.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری، یکی از مهمترین کتابخانه‌های تخصصی و تنها کتابخانه‌ی تخصصی مرجع کتاب‌های کودکان و نوجوانان کشور است. تاثیرگذاری و جریان سازی در حوزه‌ی داخلی و خارجی ادبیات و هنر کودک و نوجوان، مرجعیت در کتاب‌های پژوهشی و نظری تالیفی و ترجمه‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان، تجمیع کلیه‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان از آغاز تاکنون و انجام ده‌ها پروژه‌ی تحقیقاتی، از جمله دستاوردهای سالیان این کتابخانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =