شعر نوجوان در حوزه پایداری، در کانون ایلام بررسی می شود

کانون ایلام با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یازدهم آبان در ویژه برنامه ای‌باحضور حسین شکر بیگی به بررسی شعر نوجوان و پایداری می پردازد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام،بررسی شعر امروز نوجوان در حوزه پایداری عنوان نشستی است که در کانون ایلام به استقبال روز نوجوان و ۱۳  آبان می رود.
در این نشست که قرار است روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت یازده و نیم صبح با همکاری بنیاد حفظ آثار ووارزش های دفاع مقدس در سالن مرکز شماره یک کانون برگزار شود،حسین شکر بیگی شاعر و نویسنده برای نوجوانان عضو ادبی از شعر پایداری نوجوان و قوت های آن می گوید و نوجوانان برگزیده نیز پس از آن تازه ترین شعرهایشان را برای‌همدیگر می خوانند و توسط مهمان برنامه نقد می شوند.
این برنامه دومین نشست تخصصی کانون ایلام به صورت حضوری پس از مخدودیت های کرونایی به شمار می رود.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن  هم زمان هم به صورت مجازی و هم  حضوری  انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری   در فضای مجازی و حضوری  به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.
علاوه براین ها  بیش از هشت انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.
 درفصل جاری پاییز  کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۲۸ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.
در کارگاههای تخصصی یک رشته از فعالیت های فرهنگی،ادبی،هنری مانند شعر،داستان،قصه گویی،کاردستی،نقاشی،عکاسی، نمایش  و..‌.به صورت تخصصی و دوره ای در هشت جلسه دنبال می شود و در پایان نیز کودکان و نوجوانان شرکت کننده گواهی نامه دریافت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =