کد خبر: 309521
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
بازدید 173
گرامی‌داشت سال‌روز حماسه 13 آبان در کانون استان قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع سال‌روز حماسه 13 آبان را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی و روز دانش‌آموز چندین برنامه متنوع در کانون استان قزوین اجرا شد.

در تاریخ 13 آبان 1400، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به همراه کارکنان ستادی در تجمع بزرگ مردم قزوین به مناسبت روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی در گلزار شهدای این شهرستان شرکت کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین، به این مناسبت برای 200دانش‌آموز مدرسه ابتدایی نخبگان در بوستان الغدیربرنامه اجرا کرد.

معرفی وقایع و ایام، معرفی  شخصیت‌های بزرگ انقلاب، مسابقه، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، کارگاه  کاردستی گل لاله، کارگاه نقاشی و تکه چسبانی با موضوع روز دانش‌آموز، پخش سرود انقلابی و شعرخوانی از جمله فعالیت‌های این برنامه بود .

این مرکز هم‌چنین در فضای مجازی چندین فعالیت با این مناسبت اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دوکانون تاکستان در فضای مجازی فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، معرفی شهدای دانش‌آموز شهرستان تاکستان، معرفی زندگی‌نامه ایشان و پخش سرود انقلابی را انجام داد.

هم‌چنین این مرکز در یک فعالیت حضوری، کارگاه ساخت بادبادک روز دانش‌آموز و فعالیت بازی و سرگرمی را با اعضای خود برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه نیز فعالیت‌های معرفی وقایع روز 13 آبان 1343، معرفی روزشمار ایام انقلاب، نمایشگاه عکس مجازی و کارگاه ادبی روز دانش‌آموز را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد معرفی چند شهید دانش‌آموز، معرفی شخصیت  شهید حسین فهمیده، معرفی کتاب، معرفی وقایع و ایام را برای بیش از 50 عضو و دانش‌آموز انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =