برگزیدگان مهرواره‌ی فرهنگی «من کودک هستم و حق دارم...» در خوزستان معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ خوزستان برگزیدگان مهرواره‌ی فرهنگی «من کودک هستم و حق دارم...» را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پس از بررسی و پالایش آثار دریافت شده، توسط هیئت‌داوران مهرواره‌ی فرهنگی «من کودک هستم و حق دارم...»، متشکل از بهرام یارزاده‌دهکردی، معاون فرهنگی، جهان گل‌محمدی، کارشناس فرهنگی و شهناز ممبینی کارشناس هنری کانون خوزستان، نفرات برگزیده‌ی این رویداد، از سوی امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

بر اساس بیانیه‌ی هیئت‌داوران این مهرواره، هستی رسولی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری مسجدسلیمان، سارا شریفیان، ۱۰ ساله، از مرکز فرهنگی هنری بندر امام‌خمینی (ره) و آرتین علی‌پور، ۷ ساله از مجتمع فرهنگی هنری اهواز موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

گفتنی است:، مهرواره‌ی فرهنگی «من کودک هستم و حق دارم...» به مناسبت هفته‌ی کودک در مهرماه ۱۴۰۰، با محوریت تهیه‌ی کلیپ و بیان حقوق و خواسته‌های خود با شیوه‌های خلاقانه، ویژه‌ی رده‌ی سنی (۴ تا ۱۰ سال) آغاز به کار کرد و پس از دریافت و داوری ۴۰ کلیپ از سراسر استان، با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در آبان‌ماه ۱۴۰۰ به کار خود پایان داد.

گفتنی است: به هر یک از برگزیدگان  مهرواره‌ی فرهنگی  «من کودک هستم و حق دارم...»، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =