فراخوان برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «حال خوش خواندن»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در نظر دارد همزمان با آغاز هفته کتاب وکتابخوانی با مشارکت و همکاری کانون‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «حال خوش خواندن» را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ کانون پرورش فکری استان در نظر دارد همزمان با آغاز هفته کتاب وکتابخوانی با مشارکت و همکاری کانون‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «حال خوش خواندن» در چهار بخش فرهنگی هنری ادبی و پژوهشی را برگزار کند.

از این رو اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در نظر دارد همزمان با آغاز هفته کتاب وکتابخوانی، طرحهای توسعه و ترویج کتاب‌خوانی را در فضای مجازی اجرا نماید ضمن ارج نهادن به تلاش‌های متعهدانه و دلسوزانه‌ی همه‌ی مربیان در مراکز، انتظار می‌رود همکاران با برنامه‌ریزی درست و دقیق نسبت به اجرای برنامه‌های کتاب‌ محور مطابق شیوه نامه اقدام نمایند.

براساس این گزارش هدف از اجرای این مسابقه ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه‌ی مطالعه، ارتقای تقویت سواد خواندن، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های کتاب محور در مراکز، تشویق و ترغیب کودکان برای شرکت در برنامه‌های کتاب­خوانی و ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه‌ی مطالعه است.

لازم به توضیح است این فعالیت‌ها در دو قالب مجازی و حضوری (حقیقی) اجرا می‌گردد.

کتاب و کتاب­خوانی یک ویژگی ممتاز فرهنگی است و توسعه­­‌ی فرهنگی هر کشوری در گرو اهمیت دادن به کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان کودکان و نوجوانان است توسعه و ترویج کتاب­خوانی در بین کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها، همواره مورد توجه مربیان کانون بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فراخوان برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «حال خوش خواندن»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =