قصه‌گوی مازندرانی برگزیده مرحله نیمه‌نهایی بخش پادکست جشنواره‌ قصه‌گویی شد

قصه‌گوی مازندرانی، برگزیده مرحله نیمه‌نهایی بخش پادکست جشنواره‌ قصه‌گویی کانون پرورش فکری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، پادکست قصه‌گویی، یکی از بخش‌های جشنواره بین المللی قصه‌گویی است که در بیست و سومین دوره به این جشنواره اضافه شد.

بر همین اساس، «محمود رحمانی»، قصه‌گوی مازندرانی با قصه «مرد خاکستری» توانست با رای داوران به مرحله نیمه نهایی بخش پادکست قصه گویی راه یابد.

گفتنی است: هیأت داوران این بخش شامل محمدعلی یزدان‌شناس کارگردان و تدوینگر، هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو، ۹۰۰ اثر را در مرحله دوم ارزیابی کردند و در مجموع ۶۸ اثر را برای حضور در مرحله پایانی این جشنواره معرفی کردند.

از بین آثار بررسی شده ۴۷ اثر به بخش «پادکست قصه‌گویی» مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت که ۱۰ اثر آن به کودکان و نوجوانان اختصاص داشت.

هیأت داوران مرحله پایانی بخش پادکست قصه‌گویی و پادکست پژوهشی به‌زودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار " آینده ساختنی است" شامل بخش های  ملی، بین المللی ، برترین قصه های کشور، قصه ۹۰ ثانیه و  پادکست و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها ، شادی و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =