کد خبر: 309945
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
بازدید 138
رژه خودروهای کتابخانه‌های سیار در شهر همدان

به مناسبت اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، خودروهای کتابخانه‌های سیار در شهر همدان رژه رفتند و به مسئولان شهر، گل و کتاب هدیه دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه و گسترش آن، خودروهای سیار روستایی کانون در اولین روز از هفته کتاب با ۱۰ خودرو در شهر رژه رفتند و در مسیر حرکت به مدیران و کارکنان ادارات گل و کتاب هدیه دادند.
مدیرکل کانون در جلسه‌ای که پیش از این رژه با همکاران داشت خاطرنشان کرد: هدف شما ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است و امیدوارم همگی در این مسیر نورانی موفق و پیروز باشید.
شایان ذکر است خودروهای سیار کانون به همراه مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان و یکی از اعضای ارشد کانون در ۱۰ اداره و سازمان حضور یافتند و به مدیران و کارکنان آن‌ها گل و کتاب هدیه دادند.
گفتنی است عضو ارشد کانون به عنوان سفیر کتاب، با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی شعار این هفته «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» را ابلاغ و با هدیه کتاب آن‌ها را به مطالعه تشویق کرد.
خودروهای سیار کانون در مسیر رژه با پخش آهنگ‌های کودکانه و شاد با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، شور و حال خاصی به شهر بخشیدند و اولین روز هفته کتاب را به عموم مردم تبریک گفتند.

شایان ذکر است خودروهای سیار کانون به اداره‌های میراث فرهنگی، استاندارد، محیط زیست، آتش‌نشانی، سازمان تبلیغات، معاونت فرهنگی شهرداری، استانداری، مخابرات، تامین اجتماعی و دفتر نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی سر زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =