بازدید شهردار ازندریان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌ شهر

در راستای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل و همکاری با دستگاه‌های مختلف، مربی مسئول مرکز ازندریان با حضور در شهرداری این شهر علاوه بر شرکت در جلسه‌ای با حضور شهردار به تشریح برنامه‌های کانون پرداخت.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در راستای تعامل هرچه بیشتر کانون با ارگان‌های مختلف، مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شهر ازندریان با حضور در شهرداری و دیدار با شهردار، علاوه بر تشریح فعالیت‌های کانون و بیان پاره‌ای از مشکلات، از وی خواست تا بازدیدی از مرکز فرهنگی‌هنری این شهر داشته باشد.
در این دیدار لیلا عباسی‌ازندریانی فعالیت‌های کانون در حوزه کودکان و نوجوانان را تشریح کرد و با توجه به استعداد و توانایی‌های کودکان و نوجوانان این شهر، خواستار همکاری و مساعدت شهرداری با کانون شد.
در ادامه حبیب غلامی شهردار ازندریان نیز ضمن تشکر از مجموعه‌ی کانون پرورش فکری، فعالیت‌های این دستگاه فرهنگی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و به جهت نیاز و اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهر، به اتفاق همکاران خود از این مرکز فرهنگی‌هنری بازدید کرد.
در این بازدید غلامی قول مساعد داد، پیرامون رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان این شهر  نهایت همکاری را با کانون داشته باشد.
گفتنی است، مرکز فرهنگی‌هنری شهر ازندریان تنها مرکز فرهنگی است که به کودکان و نوجوانان این شهر خدمات‌رسانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =