اجرای ویژه برنامه بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب در مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار

در دومین روز از هفته کتاب، مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار با مشارکت کتابخانه سیار روستایی شهرستان بهار اقدام به اجرای ویژه برنامه‌ای با این موضوع کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار با مشارکت کتابخانه‌ی سیار روستایی این شهر اقدام به اجرای ویژه برنامه‌ایی با این موضوع کرد.
گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار، مسئولان اداره‌هایی هم‌چون محیط زیست، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر، مرکز بهداشت و سپاه پاسداران شهرستان بهار برگزار شد. 
در ابتدای برنامه راضیه محمدی مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک فرا رسیدن هفته کتاب به حاضران از مسئولان حاضر در برنامه خواست هریک به معرفی کتاب بپردازند.
در ادامه احسان قنبری فرماندار، منوچهر نوروزی رئیس اداره بهزیستی، معصومه پارچیان رئیس اداره محیط زیست و مرضیه تقی‌پور عضو شورای شهر هریک به معرفی کتاب پرداختند.
سپس دانش‌آموزان حاضر که بالغ بر ۳۰ نفر بودند به داوری پرداختند و در پایان، مرضیه تقی‌پور عضو شورای شهر بهار به عنوان بهترین معرف کتاب انتخاب و جایزه‌ای ویژه به وی اهدا شد. 
لازم به ذکر است در خاتمه برنامه از مدعوین شرکت‌کننده با اهدای نشانگر کتاب با تکنیک اوریگامی، مجسمه سفالی مرغ آمین و کتاب، تقدیر به عمل آمد. 
شایان ذکر است، این برنامه با شرکت دانش‌آموزان آموزشگاه شاهد شهرستان بهار در مرکز فرهنگی‌هنری این شهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =