برگزیدگان استانی سومین  «مهرواره داستان» آفرینش در کانون فارس معرفی شدند

برگزیدگان سومین «مهرواره داستان» آفرینش، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون فارس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  انجمن نویسندگان نوجوان کانون، دومین مهرواره داستان آفرینش را در سال ۱۴۰۰ با شعار آینده ساختنی است را برگزار کرده است. نخستین مهرواره داستان آفرینش با حضور اعضای برگزیده‌ی انجمن های ادبی سراسر کشور در سال ۹۸ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، از مجموع ۲۷ اثر رسیده به کانون فارس ۱۵ اثر به مرحله کشوری راه یافتند تا در این رقابت شرکت کنند.

علی‌رضا فیلی‌زاده از مرکز شماره ۶ شیراز با دو داستان«جدال برای دریای گیهانی» و«شکست لابیجی‌ها»، بیتا شمشیری از مرکز فیروزآباد با داستان «یک دندان نیش جدید»، روژان رستمی از مرکز فسا با دو داستان «دورهای نزدیک» و «یلدا»، غزل کارآمد از مرکز شماره ۱ شیراز با داستان «چوب»، فاطمه شمس عضو مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس با داستان «قهرمان»،  فاطمه میری از مرکز  فیروزآباد با داستان «غول بی‌شاخ و دم»، کوثر دارابی از مرکز صدرا با داستان «بال‌ها»، کیمیا ترابی از مرکز شماره ۲ جهرم با داستان «آش گوشتی»، محمد امین زارع از مرکز شماره ۶ شیراز با دو داستان «آیا زنده می‌مانند» و« افسانه واقعی»، هانیه یوسفی از مرکز شماره ۱ شیراز با داستان «هجوم کلمات» و یاسمن مروتی اردکانی عضو مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس با دو داستان «سیگار» و «نفس» به عنوان برگزیدگان استانی معرفی وآثار آنان برای رقابت در مرحله کشوری ارسال شد.

مهرواره» همنشینی اعضای برگزیده کانون است. فرصتی برای تبادل تجربه‌های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی. اعضای برگزیده نوجوان و ارشد کانون که از دل کارگاه‌های متنوع ادبی و هنری برخاسته‌اند، در این رویداد غیررقابتی گرد هم می‌آیند و بهترین آثار خود را ارائه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =