برگزاری نشست ادبی «آبی ترین پرواز» در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری قروه درگزین

دهمین نشست ادبی «آبی ترین پرواز» با حضور مجازی دکتر محدثه حسینی شاعر، نویسنده و منتقد ادبی در چهارمین روز از هفته‌ی ملی کتاب و کتابخوانی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون قروه‌ی درگزین برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در چهارمین روز از هفته کتاب، مرکز فرهنگی‌هنری قروه درگزین اقدام به برگزاری نشستی ادبی با عنوان «آبی‌ترین پرواز» با حضور دکتر محدثه حسینی شاعر و نویسنده، در فضای مجازی کرد.
در این برنامه که با اجرای مسلم محمدی مربی ادبی مراکز قروه و رزن اجرا شد، اعضای کارگاه‌های ادبی، مربیان فرهنگی مرکز قروه‌ی درگزین و رزن و هم‌چنین جمعی از دوست‌داران ادب و فرهیختگان فرهنگی شهرستان به‌صورت حضوری و مجازی حضور داشتند.
در این نشست صمیمی مهمانان ابتداء با دکتر محدثه حسینی و آثار وی از زبان این هنرمند آشنا شدند. 
حسینی، ضمن تبریک هفته‌ی کتاب و کتابخوانی از آن به‌ عنوان بهترین اتفاق‌ها یاد کرد و از کودکان و نوجوانان خواست تا خود را بیشتر در مسیر مطالعه‌ی حقیقی قرار دهند و با دیدن واژه‌ها و لمس کردن و خواندن کتاب به معنای واقعی بهره ببرند و خوشبختی حقیقی را در کتاب خواندن و لحظه‌های مطالعه جستجو کنند.
وی هم‌چنین از حاضران خواست تا از فرصتی که کتابخانه‌های کانون در اختیار آنها گذاشته است استفاده کنند و از حضور مربیانی که دغدغه‌ی مطالعه دارند بهره ببرند چرا که تلاش امروز آن‌ها گنج‌های زندگی فردای آن‌ها خواهد بود.
در ادامه، کتاب «مثل چای صبحانه» مجموعه شعر این هنرمند معرفی و اشعار برگزیده‌ای از آن توسط خود شاعر و اعضای حاضر خوانده شد. 
در بخش دیگر برنامه، کتاب «هزار و یک شب» توسط زهرا هدایتی عضو فعال ادبی و کتابخوان معرفی شد و در پایان اعضا به خوانش اشعار و نوشته‌های خود در حضور مهمان برنامه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =