انتشار فراخوان مهرواره‌ی منطقه‌ای معرفی کتاب «برموج دانایی»

فراخوان مهرواره‌ی منطقه‌ای معرفی کتاب «برموج دانایی» با موضوع معرفی کتاب‌های مورد علاقه مخاطبین و مناسب گروه سنی ۷ الی ۱۸ سال و بزرگسال در استان‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان‌جنوبی برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛  فراخوان مهرواره‌ی منطقه‌ای معرفی کتاب با عنوان «برموج دانایی» منتشر شد.

ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی استان هرمزگان از انتشار فراخوان مهرواره منطقه‌ای معرفی کتاب با عنوان «برموج دانایی» در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی خبر داد.

وی گفت: این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی معرفی کتاب‌های مورد علاقه مخاطبین و مناسب گروه سنی ۷ الی ۱۸ سال و بزرگسال در استان‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان‌جنوبی برگزار می‌گردد.

پذیرایی افزود: براساس این فراخوان هر شرکت کننده می‌تواند یک اثر در قالب فیلم، کلیپ یا پادکست تهیه نماید.

مسئول دبیرخانه این رویداد فرهنگی افزود: شرکت کنندگان در بخش پادکست می‌توانند در فرمت mp3 و در بخش فیلم و کلیپ با کیفیت فرمت p480 و سایز 50 مگ در زمان حداکثر ۳ دقیقه آثار خود را تهیه و به آدرس  hormozgan.kpf.ir/danaei  ارسال نمایند.

وی گفت: مهلت پذیرش آثار از هفته کتاب و کتاب خوانی، تا تاریخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشد.

مسئول دبیرخانه مهرواره منطقه ای معرفی کتاب «برموج دانایی»، این مهرواره را فرصتی برای بروز خلاقیت در شیوه‌های معرفی کتاب دانست و یادآور شد: این مهرواره ۹ سال متوالی به صورت استانی اجرا شد و اکنون به رشدی رسیده که می‌توان آن را در منطقه‌ای از کشور به اجرا کرد، تا شاهد آفرینش‌های بسیاری از سوی علاقمندان و مخاطبین کتاب و کتاب‌خوانی باشیم.

وی گفت: این تجربه‌ی موثر را در سال ۱۴۰۰ به اشتراک گذاشتیم تا به اهدافی چون گسترش دامنه‌ی مخاطبان، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، تقویت لذت خواندن 

، رشد و پرورش استعداد ذوقی مخاطبان فائق آییم.

گفتنی است مهرواره فرهنگی «برموج دانایی» در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ برگزیدگان خود را معرفی می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =